Gå til innhold

Noen her som har prøvd rensekurer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva det nå heter?=) Virker det? Og hvilken effekt fikk du av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd "alle" typene jeg....

Jobber i helsekost, så jeg blir jo frista til å prøve alt...

Mine erfaringer:

C24: Dette er en type som renser kroppen på et døgn. Man blander noe pulver i olivenolje og rød grapefruktjuice. Ganske fælt å få ned.

Man sitter følgelig mye på do, men jeg følte meg veldig "ren" etterpå, fordøyelsen ble mye bedre og følte meg ikke så oppblåst.

BioDrain: Den mest behagelige å innta. 2 tabl 3 ganger om dagen i 4 uker. Fikk litt uren hud en periode, og følte at jeg svettet en del. Huden min ble mye finere, merket tydelig forbedrin på celulitter:) Og mye bedre energi:)

Den orginale rensekuern: Noe drit. Pulver man blander ut i veske, følte ingen forsjell annet enn at jeg tissa litt mere...

Kuren: Flytende,konsentrat, blander ut i vann.Ikke det helt store, men kjente litt forandring i fordøyelsen.

Tonidren: Samme bruksmåte som Kuren, men bedre virkning. Merket det på energi og hud i tilleg til fordøyelsen.

Hvis jeg skal anbefale en forran en annen så må det bli BioDrain.

Skrevet

Spennende=) Er det ubehaglig på noen måte? Går man ned litt i vekt?

Skrevet

Eneste man merker ubehag av er C24, ikke gøy å påføre seg sjøl diare liksom. Di andre merker du ikke noe sånn ekstremt mye av igrunn, siden di går over litt lengre tid. Man går ned alt fra 1-5 kg, avhengig av om man har mye væske i kroppen. Veldig fint å ta en kur før evt vektreduksjon fordi at fordøyelsen virker mye bedre:)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar=)

Skrevet

Bare hyggelig det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...