Blanka78 Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 I dag er jeg på rugedag 13 og testet positivt med en CB. Selv om vi kun er på den 13. dagen etter innsett, så kjørte vi til sykehuset for å ta en blodprøve for å måle HCG nivået.Tre timer senere fikk vi resultatet som var positivt med et HCG innholdt på 110. Etter samtale med Nordica så fikk vi opplyst at et forventet HCG nivå etter 14 dager burde ligge på ca 100. At vi da hadde 110 etter 13 dager vært svært bra...... Må si at jeg sniktestet meg på rugedag 8 og fikk et veldig svakt (!!) positivt resultat. Ikke lurt å teste seg alt for tidligt...he he. Ønsker alle lykke til og God Påske !!!!
prinsesse stilig Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Gratulerer så mye! Er selv på rugedag 8 og tør ikkje enda å ta noen test... Ha ei fortsatt god påske! klem
finetine Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Å gratulelerer så mye:o)!!! Har du hatt mange forsøk før dere prøvde Nordica? Vi vurderer nemlig å kjøpe et forsøk der fordi vi har hørt så mye bra om det. Har hatt 5 innsettinger i Norge og har ikke lykkes ennå,og årene bare går............. Vet du om man kan søke om å få noe av behandlingen refundert? Eller får man ikke det siden man velger forsøket utenlands?
Hvite due Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Hei Blanka78 Det var uuuuutrolig kjekt!! Tenk nå er du GRAVID. Nyyyt det...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå