Gå til innhold

Så sant alle kommer blir vi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 voksne og 7 barn under 5 år...Mye ville dere bestilt av mat? Har ikke peiling selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du servere da?

Hvor mye bestilte du ved forrige dåp? Kan være greit å ta utgangspunkt i det.

Skrevet

Hvis du skal bestille så er det som regel veldig enkelt, da bestiller du etter hvor mange dere er også ordner cateringselskapet mengdene :)

Vi laget i stand koldtbord selv, men fikk igjen ganske masse mat, jeg er altså ikke veeeldig flink til å beregne hehe..

Skrevet

Husker ikke :((

Vet ikke om jeg vil ha snitter eller koldtbord...Hva er forresten forskjellen? Man får bestilt begge deler sant..? dum

Skrevet

altså om du ikke skal lage selv så vet jo de du bestiller av hvor mye du trenger!

Skrevet

Du vet jo ikke hva du skal servere så da er det ikke så lett å si hvor mye du skal bestille.

Hva med å kontakte et catering selskap? De hjelper deg med å velge meny og hvor mye mat per person.

Skrevet

Bestill 1 kuvert til pr person voksne og ikke noe ekstra til barna, det skal likevel kunne være såpass mye mat til overs om de ikke er ekstremt gjerrige på maten der du bestiller! Koldtbord kan fint lages selv, eller bestilles. Bør ikke betale mer enn 250 kroner pr person da, inkl brødmat og dressing og det meste minus drikke!

Skrevet

etter å ha tenkt frem og tilbake så endte vi opp med snitter hvertfall.

fant ut at vi kom litt billigere ut av det enn med koldtbord, ettersom at ved koldtbord har man jo gjerne masse forskjellig mat, som igjen krever mye forskjellige tilbehør+ at det er vanskeligere å beregne riktig mengde (men bestiller du så ordner jo catringen det da).

vi skullelage selv, og både jeg og mamma er av dem som hvertfall ikke serverer for lite for å si det sånn:)

Skrevet

Her har de nydelig mat:http://www.samsoncatering.no/?gclid=CMDDioLUnJICFSNWMAodPRLSqQ

Den luksustallerkenen har jeg personlig smakt og den er bare nydelig og man blir sinnsykt mett av den!

Skrevet

Vi ringte cateringselskap, og fortalte hvor mange voksne og hvor mange barn vi ble. også sa de hvor mye som var vanlig/anbefalt å bestille til så mange.

De er som oftest veldig hjelpsomme med slikt.

Skrevet

Hadde dåp forrige søndag. Var 35 voksne og 3 barn (men disse var under 1 år.) Vi bestilte koldtbord bestående av blant annet laks, ørret, eggerøre, salat, skinke, karbonader etc. Bestilte til 30 og lagde litt ved siden av selv.. Satt igjen med alt for mye mat! Kastet masse idag, kunne nok bestilt til 5-10 færre, men er jo tross alt bedre å ha for mye enn for lite.. Vi betalte 150 kr per kuvert, minus brød, og maten var helt fantastisk. Fikk masse skryt. :) Hadde myyye kaker og slikt i tillegg da!

Skrevet

Anbefaler deg å bestille fra Tøyen Catering. Har i alle fall hatt bare positiv "opplevelser" med dem.

Gå inn på nettsidene dems og ta en titt (nei, kjenner ikke dem som jobber der) www.toyencatering.no.

Når du bestiller mat så bestiller du til det antallet voksne og barn dere blir.

Tror Tøyen Catering har forskjellige koldtbord og snitter.

Selv elsker jeg koldtbodord med kylling, eggerører, forskjellige pålegg, forskjellig brødtyper ol. Liker koldtbord bedre enn snitter. Synes selv at folk da kan velge litt mere hva dem vil spise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...