Gjest Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 min kjære ønsker seg en kjempe romantisk dag/kveld/ helg sammen med meg til bursdagen sin, og for å virkelig få til detteog gjøre det perfekt trenger jeg litt tips:) så kom igjen... vi vil forresten heeelst være hjemme,evt ut å spise middag, men er åpen for alle forslag:)
NoDoubt Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Deg naken, mat, vin og fyr i peisen? Deg naken er vel kanskje nok?! Hadde vært nok her i huset ihvertfall;-)
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 ja meg naken hadde nok hvert nok he ri huset også, og jge blir nok dte i løpet av kveldenogså men jeg tenkte kanskje å gjøre litt mer ut av det først da;) hihihi har noen ider selv også da, tenkte kanskje noen hadde no ejeg ikke hadde tenkt på....
Lykke X 4 Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Spa! Dagspa, og spise middag ute etterpå. Det drømmer vi om
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 2 tuber glid! og en hel masse blowjobs!
NoDoubt Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Hihihih;D Menn er ganske enkle så det hadde nok blitt en toppers bursdag. Verre neste gang han har bursdag da;-) Må nesten bli en reprise. Skal vel noe til å toppe det;-)
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 å herregud jeg leste ..min kjære søster ønsker seg...:-D På tide å legge seg snart ja hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå