lille ludde kanin Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Er det noen der ute i den store verden som vet om det er mulig å få tak i den gode gamle tv2 serien som heter hverdagsliv og landsbylegen som gikk på nrk i sin tid på dvd og eventuelt hvor. Savner disse seriene og kunne godt tenke meg å få tak i disse på dvd. Er det noen der uet som kan hjelp meg?????????????????????????
Babyønske �� Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Hverdagsliv gikk vel på tv2. Den er australsk og heter A Country Practice på engelsk. Finner ikke noe annet treff en flying doctors på www.amazon.co.uk, men det blir jo ikke helt det samme. Landsbylegen er britisk og ble sikkert laget av bbc, og heter Peak Practice på engelsk. Den er å få kjøpt på engelsk på www.amazon.co.uk. Men tviler på den finnes i "norsk" utgave, Nå har jeg ikke leita så veldig mye etter de, men nå har du de engelske titlene så da kan du evt lete litt på nettet selv
NormaJean Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Da jeg bodde i Australia så var det mulig å få a country practice på dvd husker jeg(eller var det VHS? hmm ble litt usikker nå) så tipper du skal greie å skaffe den hvis du virkelig vil. (ikke at jeg skjønner hvorfor;) uansett, han kisen som spiller Bob, han med det hvite håret er en dømt pedofil.
lille ludde kanin Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2008 Tusen takk skal du ha for hjelpa:-) God Påske!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå