Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 noen andre som har sånn svi følelse der nede til tider? jeg kjnner av og til at det svir på en måte som om det er ett sår der. jeg vetat det ikker sopp. noen som vet hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 slimhinner og alt blir jo litt anderledes når man går gravid. prøv og kjøp en annen såpe , en mildere kansje til der nede å se om det hjelper hvis ikke hør med jordmor eller dr neste gang du er på kontroll lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 oki. den jeg bruker nå er jo en intimsåpe. men slkik svie jeg kjenner, kan kjennes ut som en rift på en måte, men tror ikke jeg har det
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 kanskje det kommer av sex?? noen ganger har jeg fått bittesmå rifter i huden der nede etter sex og det svir jo:(
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Har erfart det samme som hun over her. At jeg faktisk har fått smårifter etter sex. Har ved et par anledninger vært nødt til å sjekke med speil for man regner jo ikke med at det er noe sånt...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 hadde no jeg bare klart å ha sex. hehe. har mistet lystet helt. har ikke hatt sex siden desember. får bytte såpe og se om det hjelper. men aldri reagert noe på den før, så rart om det plutselig skal komme nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå