#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Hei jeg er gravid,34uker på vei i morgen.Skal på ul til uken og håper da og få høre hva det er som ligger her inne og sparker. Har en sønn fra tidligere. Det er bare og tippe eller bruke magefølelsen,gjelder også dere som ikke spår.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 opp slik at flere får prøve seg.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 hehehe.. nå sa kortene mine jente.. tror jeg skal prøve den gamle stokken min også jeg men fikk en tyr jente nå da, så det kan jo stemme
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2008 Blir jo tyr siden termin er 4 mai..hehe.Skal bli utrolig spennede.Hvilken kort bruker du?
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 så gøy, skal se det dukker opp ei litta tyr jente da renset kortene på nytt før jeg fikk opp den tyr jenta. er du blond? får en følelse på en blond liten jente nemlig jeg bruker forresten tarot of dreams, utrolig vakre kort hvilke kort har du fått deg? jeg brukte forresten thoth før
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2008 Mmmm..blond?merkelig.Jeg har vært litt lys i håret da jeg var lita.Men samboern er veldig mørk her så blir nok ei mørk jente viss det er det med svart hår og brune øyner. Jeg kjøpte meg rider waite kortene til å starte med nå.Har litt lyst på englekortene og.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2008 opp...ul nærmere seg nå...
Mayken Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Magefølelsen min sier jente. Ser for meg ei lys lita jente, vet ikke helt hvorfor. Kan være nicket ditt påvirker meg litt, kjenner ei lita lys Aurora:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. mars 2008 spennede..kan hende at det er at du kjenner ei lys aurora..regner med min jente viss det blir det blir litt mørk i huden slik min sønn er.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. mars 2008 glemte og si.det ligger et mage bildet som ble tatt fredagen ca 34 uker da på profilen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå