Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 har tannpine, og kjærsten kjørte meg til tannlegevakta isted, venta sammen med meg i 2 timer på kontoret, og kjørte meg hjem igjen etterpå.. har passa på meg at jeg har fått i meg mat (fått paralgin forte mot smertene) han har kjøpt mer smertestillende til meg overrasket meg med ett påskeegg, som trøst for tannverket jeg har, leid 3 filmer som han trodde jeg ville like, rett og slett verdens beste kjærste har jeg nå er så glad for at jeg har han =) måtte bare spre litt glede midt i tannverket mitt, hehe...
NoDoubt Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Min er minst like god:-) All galskapen han har funnet seg i den siste uka er helt utrolig:-) Har hatt en operasjon som har ført blant annet til at han har måttet følge med på do når jeg har gjort nummer 2. "Jeg er jo mannen din så det går bra" sier han bare og hjelper meg i galskapen. Er så deilig at vi er så trygge på hverandre:-)
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Så "søte" mennene deres er. Min er ikke det. Tok han i å lyve for meg i dag Dette blir ingen fin påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå