Honningmelon Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2008 Så du var her, så da tenkte jeg skulle dytte opp innlegget så du så det, hehe. Ja, de er kjempefine. Tenkte jeg skulle kjøpe i allefall til minsta, for hun har ikke vårdress. Eldste kan vel bruke Trolldressen, og ta ut foret, om den ikke er for stor enda.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 kevin er 3,5 år og har 104..Den er passe romslig .)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 jaaaa.. jeg måtte kjøpe str 80 til min gutt på 17 mnd som bruker 86 i vanlige klær..og den regner jeg med passer til høsten også.. masse å gå på.. prøvde str 86 først, men den sto som en ballong rundt han..
Honningmelon Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2008 Såpass, ja. Jenta mi er 16 mnd, og var 77 cm på 15 mnd kontrollen. Kan det hende hun må ha str. 80 kanskje da? Tenkte den skulle være passe til høsten også. Må vel bare ta henne med å sjekke, men greit å vite litt på forhånd :-)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 gutten min var 79 cm på 15 mndkontroll.. kan godt hende den blir for liten, hvis han vokser veldig mye, men sånnt vet man jo aldri.. men nå, er det masse å vokse i.. syns han er såpass liten enda at jeg ikke vil la han stabbe rundt i en svær klumpete dress som har oppbrett alle steder heller.
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Jenta mi på snart 1 år bruker vanligvis størrelse 86 men i reflex dressen måtte hun ha 80 og den er lang og god på armer og bein..
Kjempeglad mamma Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 JA! Snuppa bruker 80 nå. Jeg spurte dama i butikken om dressen var stor i størrelsen, svaret var nei, den var helt vanlig - og jeg kjøpte 80 (heldigvis ikke 86 så hun skulle ha litt å vokse i!!!!). Men dressen var stor den, burde tatt 74...
mayaya Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Nei!! Mini har akkurat startet med str 80 i klær og har 86 i vårdressen.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Hvordan ser denne vårdressen ut da? Og pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå