Gå til innhold

ikke drikke melk????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et innlegg lenger ned at man ikke skulle drikke så mye melk?????

noen som vet hvorfor??

Er det som får meg gjennom dagen nå i disse "spy-dagene".... :)

Skjønner kaffe, cola og det der pga koffein, men melk finner jeg ingen logisk forklaring på.... :(

Håper noen vet mer enn meg om dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje fordi melk hemmer jernopptaket.

Skrevet

hei.jeg drakk mye melk sist, fikk beskjed å kutte ned. så jeg sluttet helt.. husker ikke hvorfor, men sikkert fordi det hemmer jerneopptaket

Skrevet

melk skal være negativt for bakkenløsning...rart:)

Skrevet

tusen takk for svar...

Prøver liksom å finne logiske forklaringer på alle tingene man ikke kan gjøre under svangerskapet, men melka mi sliter jeg med å slutte med... :)

Iskald melk om morgenen er noe av det bedre.... Men gir meg jeg... Skal prøve å kutte ned litt... (skulle tro jeg snakket om alkohol.... hehe)

Fortsatt god påske!!

Skrevet

Ikke vær så hysterisk over ting vi gravide ikke skal ha.

Drikk melk hvis du vil det. Hvis det viser seg at du har for lite jern, kan du redusere litt på inntaket. Men JEG ser ikke vitsen i å gjøre det nå.

Vi gravide må da ikke ta helt av. Det er alt for mye hysteri rundt dette. Bruk sunn fornuft!!!!!

Skrevet

Enig med <3 lykkeliten <3 reduser heller inntaket om det viser seg at du har for lite jern.

Skrevet

Var det innlegget mitt du tenkte på, der jeg spurte folk om hva de drikker? Grunnen til at jeg ikke vil drikke så mye melk har ingenting med graviditeten å gjøre, det er bare det at det er jo en del kalorier i det. Og jeg har ikke lyst til å få i meg mer enn nødvendig, så derfor var jeg ute etter å få litt inspirasjon til kalorifattig drikke :)

Så det var logikken :) Bare fortsett å drikke melk du! Det er jo tross alt ikke tomme kalorier som brus ;)

Skrevet

Så lenge du ikke drikker sinnsyke mennesker så kan du drikke melk :) Jeg hadde dilla på melk med nesquik sist jeg gikk gravid, legen sa at det ikke gjorde noen ting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...