henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Har vondt i bakhodet, nakken, øvredelen av ryggen og i toppen av armene. Er også kvalmen... Noen som har opplevd lingnene?
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Ok, ingenting overhodet...? Hvis du forsøker å ta hodet ditt ned til brystet, går det?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Klarer du å bøye hodet til brystet? Se godt på kroppen din etter rødfiolette små prikker
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2008 klarer å ta hode ned på brystet har litt vondt i overhodet men det er i bakehodet det er vondt. har en del prikker men de har vært der em stund
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Kan du holde et glass over de prikkene, og se om de forsvinner...??
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 Symptomene du beskriver ovenfor her, høres farlig ut som symptomer på hjernehinnebetennelse. Typisk for hjernehinnebetennelse (ikke alltid, men ofte) er at man får utslett. Holder du et glass over disse utslettene vil de under all slags annen sykdom forsvinne - det gjør de IKKE ved hjernehinnebetennelse. Symptomer på hjernehinnebetennelse kan være så mangt. Alt fra feber til kvalme til stivhet i nakke og rygg, hodepine, kramper osv... Det er veldig alvorlig, og jeg ville sjekket det ut siden jeg ikke liker symptomene dine.
Sjokoladekaka Skrevet 20. mars 2008 #12 Skrevet 20. mars 2008 Di henrikke, dei tenker på hjernehinnebetennelse. men sidan du ikkje har feber og klarer å bøye hovudet til brystkassen,kan du nok slappe av. Er du sliten eller stressa? har du vore gjennom litt stressperiode? om så er, så er det nok ein stressnakke du har:) ta ein tur til kiropraktor i så tilfelle:)
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. mars 2008 de forsvant ikke
Sjokoladekaka Skrevet 20. mars 2008 #14 Skrevet 20. mars 2008 Siklerotte; har du sett noken med hjernehinne betennelse? Det har eg, og dette høyres ikkje litt likt ut.
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. mars 2008 takk d var litt mer beroligene kan godt vær det er mye å gjør
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #16 Skrevet 20. mars 2008 Makken - jeg hadde dessverre en søster som døde av hjernehinnebetennelse. Det ble ikke en gang oppdaget på legevakten - så jeg mener at man ikke skal være for sikker. Hvis utslettene inne går vek (du skal trykke glasset hardt mot huden) MÅ du oppsøke legen.
Sjokoladekaka Skrevet 20. mars 2008 #17 Skrevet 20. mars 2008 Er du redd så snakk med legevakten, men eg trur du berre har stressnakke:)
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #18 Skrevet 20. mars 2008 Symptomene på hjernehinnebetennelse er så mangt...
Sjokoladekaka Skrevet 20. mars 2008 #19 Skrevet 20. mars 2008 Det var leit det gjekk sånn, mi søster overlevde, heldigvis. Forstår at du blir redd, slik er eg også; ungane MÅ sove med meg om dei blir sjuke, slik at eg får sjekka dei heile natta... Men dette høyrest ut som stressnakke, sidan ho ikkje eingang har litt influensasymptom og klarer å ta haka til brystkassen. Kvalme kan komme av smerter og stress:)
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 20. mars 2008 Venter å ser litt
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #21 Skrevet 20. mars 2008 Ja, jeg vet - og generelt sett er jeg ikke nervøs for sykdommer. Jeg har dessverre måttet erfare hvor farlig hjernehinnebetennelse kan være - og derfor noe jeg er spesielt obs på. Særlig da siden det ikke en gang ble oppdaget av selve legen før det dessverre da var for sent. Jeg vet det ikke nødvendigvis behøver å være det.. Men når hun sier det med utslett og, så blir jeg faktisk litt nervøs:) Men det er sikkert ikke det...
Sjokoladekaka Skrevet 20. mars 2008 #22 Skrevet 20. mars 2008 utslettet til mi søster kom ikkje før ho var under behandling med AB IV. Då var ho så "vekke" at ho ikkje huskar det sjølv.... Så utslett er det siste eg ser etter, faktisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå