Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Er det bare meg som får ganske vondt etter sex?.... *rødme* Det er akkurat som om alt innvendig skal "dette ut" - det gjør jo ikke det, men det kjennes veldig hovent og "gnagsåraktig" ut rett etterpå, og som sagt: Kjennes ut som om alt jeg har innvendig i skjeden skal dette ut. Nedpress og vonde saker...Ikke vondt i det hele tatt underveis, bare etterpå...Ufff.......dette ble litt flaut og dumt...så derfor signerer jeg med...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Du er nok ikkje aleine der gitt. Eg får også skikkelig,skikkelig vondt no når det ikkje er så lenge igjen til termin. Så det blir ikkje så mass action, sambo får jo så dårlig samvittighet stakkars.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Ja, uff...sitter en her og som ikke føler seg så høy i hatten.. Stakkar!.. Har jo ikke lyst til å leve i sølibat de neste 3 mnd...er det noen som har noen tips for å "unngå" dette her eller er det bare noe en må regne med? HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Har dessverre ikke noe råd å komme med, men føler det akkurat på samme måte. Jeg får også litt den samme følelsen av at alt skal "ramle ut" om jeg sitter på huk. Tror ikke det er så mye å gjøre med, hadde dette sist jeg var gravid også. Godt disse plagene ikke varer hele svangerskapet, for meg har det ihvertfall kommet nå i 3.trimester.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Du kan jo prøve med glidekrem. Kan være at utfloden er annerledes nå under graviditeten, slik at den ikke "smører" like bra. Kan da få denne "gnagsår"følelsen. Bare et forslag ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå