Gå til innhold

Når pakke sykehusbagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å pakker litt i kveld, synes det er litt for tidlig ennå da. I følge min egen termin så er det 3 uker igjen til den terminen i morgen. UL termin er 14 april. Har hatt mye tak i ryggen i det siste og i kveld har jeg også hatt løs mage. Men tror jo selv at det ikke er noe fødsel på gang på lenge ennå derfor føler jeg det ikke er noe stress ennå liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare og pakke baggen :) da har du en ting mindre og tenke på når fødselen skulle starte. nå kan du jo pakke i ro og fred og være sikker på att du får med deg det du trenger og ønsker :)

lykke til :)

Skrevet

Ja, bedre å være sikker på at du får med deg det du vil ha med enn å pakke i i siste liten og kanskje glemme noe du kan ha bruk for=)

Skrevet

jeg orker ikke tenke på å pakke no bag jeg....det får jeg tid til når jeg kjenner noe skjer...mamma maser på meg, sier at den mååå jeg gjøre klar, men nei...jeg bruker jo det meste av det som skal nedi der til daglig.. men nå skal det sies at jeg bor 3 min unna sykehuset med bil, hadde nok gjort det annerledes om jeg bodde lenger unna....da hadde jeg nok gjort den klar et par uker i forveien ja...

Skrevet

Moren min som maser også. Jeg bor bare 10-15 min kjøring fra sykehuset, føler absolutt ikke det er noe å stresse med. Men vet jo fra sist at jeg hadde glemt halvparten da jeg kom på sykehuset men da var det ikke så langt hjem så gubben kunne hente det jeg trengte, det samme kan han nå

Skrevet

hehe, ja noe nytte for seg kan de karene gjøre også ;)

Skrevet

Jeg har termin med nr.2 den 19.april, og jeg har så smått begynt å pakke bagen.. Men bare småtteri foreløbig.. Bruker noe av det jeg tenkte og ha med til daglig, så det får jeg ta nærmere.. Men nå bor jeg 11 mil fra sykehuset, så det er ikke bare og svippe hjem og hente det jeg trenger lissom.. Så derfor har jeg begynt såpass tidlig så jeg vet jeg får med det jeg vil og trenger.. Ellers hadde jeg ventet litt til tror jeg..

Skrevet

Holder på med pakkinga nå 1,5 uke før termin.

Skrevet

hva pakker dere jenter..?

Har en smikkfull bag og må beg rydde ut av litt..ser ut som jeg skal være borte 14 dgr...he,he

Termin om 7 dager

Skrevet

Har termin den 9 april og har ikke pakka ennå. Har skrevet en liste over det jeg skal ha med, i tilfelle jeg ikke er like klartenkt når ting begynner.

Jeg pakker:

- 2 løse topper, ammevennlige (kommer til å bruke mye de sykehustoppene, lakk mye sist, greit å kunne skifte mye)

- 1 vid bukse/"pen" kosebukse

- 1 truse til hjemturen med god støtte til bind (bruker de festlige nettingtrusene fra sykehuset under oppholdet)

- 3 par strømper

- sko som er bare til å tråkke inni (flipflopper også hvis du skal dele bad)

- en innejakke/varm genser (kan være kald trekk i restauranten/matsalen)

- hårføner til tørking av underliv eller KS-arr.

- toalettsaker/litt sminke

- ammeinnlegg, engangs og ull

Det var det jeg kom på nå, lista ligger nede og i latskapens navn gidder jeg ikke å hente den... ;-)

- filofax/notatblokk og penn(ammetåka kan være brutal...)

- mobil/lader

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...