Twintipp og himmelblå Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Jeg gir meg ende over... Kan ikke fatte foreldre som sponser dette i det hele tatt. Om jeg hadde driti penger fra alle hull hadde jeg aldri noensinne sponset flere hundre tusen til russefeiring...*riste på hodet*
Turid Laila Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Vi hadde 100 000 til bussen, men hvor mye vi endte på til slutt aner jeg ikke, men var nok en del kan jeg tenke meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 søteren min har noe sånt i budsjet. de skal bli årets buss. det er ihvert fall målet. men her sponser ikke far eller mor noen ting på akkurat det punktet. men søster jobber mye. men ingen ting med skolen da
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2008 Ok, jeg drakk Donald øl og øl av trakt for å bli full jeg, he he. Og en russebil vi mekka på hele russetiden...
Næsningsfrua Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har russ i huset om et par år, og har ikke tenkt å sponse det med ei eneste krone! Slem mamma.... Nei, skal de feste og styre får de jammen finansiere det sjøl!
Turid Laila Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Men hvis denne milionen kun er til bussen er det jo ikke så ille. Mange personer på en buss, og hvis alle går inn med like mye pluss til sponsorer er man fort oppe i en mill. Pr. pers. så tror jeg nok en tre ukers sydenferie kunne kommet på samme beløpet Vår buss var en skikkelig stygg en, men vi tenkte som så at vi ville heller ha en fet russetid med en buss som så litt kjip ut. Enn å bruke russetiden til å stå vakt for å passe på plasmaskjermer og div annet i bussen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 enig Næsning. jeg kan betale mye for småen altså, men fylla får han stå for selv
Fire småtroll Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 He, he... En av grunnene til at jeg ikke sparer penger i barnas navn som de da ville fått tilgang til når de fyller 18 år. Ikke godt å si hva en fornuftig ungdom engang ville gjordt under det gruppepresset der ;-)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 Enig med Hockey jeg. Det er ikke så sykt. Heller ikke så uvanlig nå til dags! Selvfølgelig er det ett høyt beløp, men er jo ofte russen jobber dugnader, blir sponset, jobber ved siden av skolen osv osv. Da kommer pengene fort! Særlig Oslo russen som ofte blir sponset med MASSE penger.. Selv brukte vi nesten ikke en krone på bil. Vi fikk låne en van, pusset den opp selv, hadde jobbet lenge før russetiden startet og satt inn det + sponsor penger på konto. Dette gikk til bensin + div i russetiden. 16 mars måtte vi "spise opp" overskuddet på resturant!
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 Tja, budsjettet pleier ofte å ligge høyere også (for øvrig ble nesten ingen av jentene på bussen min spesielt sponset av foreldrene sine...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå