Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 ...men har hatt jenta mi sååå lenge føles det ut som! Hun ble født 2 mnd for tidlig og det føles så rart at idag er dagen hun skulle kommet til verden! På en måte har vi jo fått 2 bonus mnd med henne, men samtidig er det litt trist å ha gått glipp av disse måndene som høygravid...får liksom aldri opplevd det jeg :-( Forrige ble også født prematurt. Er absolut ingen som forstår dette, alle syns jeg er heldig som har korte svangerskap, men da tenker de nok ikke på lange og tøffe uker på sykehus med en mini-baby, og savnet etter både baby og stor mage når man kjører vekk fra sykehuset..Huff, blir nok bare litt sentimental siden termin var idag..godt å lette hjertet litt her hvor noen faktisk muligens kan forstå alle følelsene som dukker opp. Får ikke høre noe annet enn at åå så flott at alt har gått så fint, og det er det jo såklart, men at det har vært tøft å oppleve dette to ganger er det ingen tvil om!
giggsi Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Må først få gratulere med jenta.Fikk ei jente 13 uker for tidligt,hadde termin 9 januar.Jeg synes og det er trist å ikke ha vært ordentlig gravid og ikke få oppleve den gleden med å få sitt nyfødte barn i armene.Måtte vente 5 dager før jeg fikk holde henne.De som ikke har fått premature barn aner ikke hva det er.
Pellerina Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Jeg kjenner ca 10 kvinner som har født prematurt, og alle disse har opplevd sårhet ved å ikke få gå høygravid. Jeg også, selv om de har gitt eg ganske mye nå, litt over 1 år etter. Mange andre har ikke mulighet til å forstå. Selv skulle jeg gjerne ha byttet intensivopphold og redsel med halsbrann, spenning og ryggvondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå