:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 jeg meldte med inn for noen timer siden og har allerede fått 13 meldinger... så kansje verd et forsøk?
Hannemor Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Skader jo ikke å svare, for det er jo ikke det samme som at du allerede har sagt ja til noe. Kanksje du er heldig eller bare får noen nye venner
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 ja sant det. men jeg mente det mer som er råd til dere som er på sukker og sånt. at finn.no også er et fint sted. ser at jeg formulerte meg litt rart. hehe
Sjokoladekaka Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 hehe.. som vanlig... østlendingar.... gidd ikkje legge inn profil, nei.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2008 hehe.. du har bare uflaks med folk du titter på ;-)
Sjokoladekaka Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Eg er egentlig ikkje på utkikk etter noken, heller:) Var berre litt nyskjerrig:) Har ikkje tid og lyst til å bruke krefter på eit forhold for tida:) Trives for godt aleine til det:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Kanskje det er nicket ditt som fenger? Eller bruker du et annet :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2008 kjenner meg godt igjen i det :-) skal være en utrolig bra fyr for at jeg skal sattse noe som helst :-) men litt morro er det da.. hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2008 hehe anonym.. den var bra.. hehe... bruker nok et annet. hm..kansje jeg skal bytte til hora? hehe... for det er helt tydelig at enkelte der inne sender mail til veldig mange, for jeg får ofta opp til 3 mail av samme personer som om de ikke husker at de har sendt før... hehe og det viser jo at jeg er litt for lett og glemme ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 har vært innom der en tur men havna borti en som viste seg å være forlovet og har barn... husker ikke hva han kaller seg for men vet at han heter kjetil og kjem fra larvik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå