Venezia 1 Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har fuktighetskur for ansiktet som er veldig god, men er så tørr på hendene. Har gode håndkremer, men det er ikke helt nok. Noen som vet om det finnes fuktighetskurer for hendene?
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Legg hendene i en bolle med lunkent vann tilsatt havsalt (skrubber) og olivenolje. Gjør underverker for hendene!
mor_til_Kristoffer Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg ville prøvd å bruke den fuktighetskuren som du har for ansiktet på hendene også jeg. Det har jeg gjort mange ganger med den produktserien jeg bruker - og det funker som bare det! Lykke til!! Mudmasker fungerer oså veldig bra på hendene.... Hver gang jeg bruker mud maska i ansiktet, bruker jeg den også på hendene samtidig - så slår jeg 2 fluer i et smekk! Lykke til
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Mener å ha lest/hørt noe om å smøre hendene inn tjukt med fet krem,ta på bomullshansker og sove med det om natta.
Næsningsfrua Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Når jeg har tørre føtter bruker jeg Locobase, og tar på sokker. Det funker helt sikkert like bra på henda, men ikke med sokker da...hehe.. Locobase er mitt universalmiddel i heimen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå