Mogop fikk augustgutt Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Jeg vil så gjerne ha en til..... og da vil det bli så lenge mellom (legger til nok et halvår for å overtale gubben, men om det går rent fysisk vet jeg heller ikke -begynner å bli en gammel kjærring skjønner dere) Får de glede av hverandre som søsken? Eller blir avstanden for stor?
Patetica fåkksi Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Det er 4 år og 8 mnd mellom meg og søstra mi og det gikk helt fint med tanke på oss som søsken hvertfall, god kontakt.
LizzyG Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Er 4, 5 år mellom min søster og meg og vi har hatt masse glede av hverandre. Det positive er at du slipper å ha 2 bleiebarn og 2 vognbarn.
Scorpiogi Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Mellom min stesønn og hans to småbrødre(både mor og jeg fikk samme året) er det 5 år i mellom. Går helt fint.. De begynner å leke bra nå, og tror det bare blir bedre og bedre. Har søskenbarn-brødre som det er 9 år i mellom, og de også hadde god kontakt..
Sommer & sol:-) Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 jeg har 5 år og 3 mnd mellom mine.. det har vært mye opp og ned,men det tror jeg det er med alle.. men håper jo at de vil få god søskenkontakt når de blir eldre... jente eldst,gutt yngst.. han er veldig glad i søsteren sin,de har det mye gøy sammen,men hun er også veeldig masete med han... tror ikke det fins noen drømmealderforskjell,det kommer helt an på hvordan type unger man får... det vet man jo ikke før de er her:-)
It's all about me Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Det er 5.5 år mellom meg og søstra mi og vi har vært kjempe gode venner vi. Har lånt klær av hverandre og reist på ferie sammen et par ganger. Men det har vært akkurat på grensen aldersmessig, tror ikke det bør være noe lenger imellom. Hadde hun flyttet tidlig hjemifra hadde saken sikkert vært anderledes.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Vi kommer til å få det mellom nr2 og vår planlagte nr 3 om alt går som vi ønsker. Har den forskjellen mellom min bror og meg, og vi har alltid hatt et nært og trygt forhold. Litt storebror vet best. Han var så stor at han forstod mye, kunne overtales til å ta meg med - samtidig som han trenge alenetid uten meg. Vi bodde sammen i studietiden. Trygg og god start på studietiden for min del.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Eldstemann her er fem år, også fikk vi en gutt til for to måneder siden. Jeg synes det går veldig fint. Storebror er veldig stolt, samtidig som han har blitt så stor at han klarer å gjøre mange ting selv. Synes det er harmonisk og fint. Tror det hadde vært mye mer stress for noen år siden, da gutten var i skikkelig trassalder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå