*Rutletutt* Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 ...hun har vært en sutre-bærte i hele dag - sliiiitsomt:o( Hyling og skriking for den minste ting - så tier hun stille med en gang jeg tar henne opp da;o/ Håper bare hun sover godt nå da...
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 xxxxxxx fingrene for at lille-mor slokner og lar mamma sove heeelt til 09.00 i morgen tidlig:O)
*Rutletutt* Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 Ha, ha - da hadde jeg fått sjokk;o) Er glad hvis hun sover til halv tolv i kveld/natt, jeg;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Hihi, ja, det er lov å håpe da:o))) Hvordan er hun med legging og slikt nå da? Bedret seg? Kos
*Rutletutt* Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2008 Det går mye bedre! Hun sover vanligvis veldig greit nå - litt pupp på sengekanten før jeg legger henne i halvdøs i sin egen seng - det er STOR forbedring:o) Hun våkner så en gang mellom halv ti og halv tolv (sovner ca halv åtte) - så sover hun frem til mellomhalv tre-halv fire og så er det morgen mellom fem og seks - så det er blitt SÅ mye bedre! Det finnes selvsagt netter hun er mer våken da - men de siste ukene har jeg klart å kutte ned fra nattpupp annenhver time til bare to ganger, så jeg er veldig fornøyd! )
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Hahahaha, jeg trodde det stod "Puuuuh, godt å få den inni seg...." *fnis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå