Gå til innhold

Hvor vondt før man ringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vonde kynnere, men ikke rier og lurer på hvor lenge jeg skal la det holde på før jeg ringer.

Er vondt nede foran også i mellom kynnerne, nemlig.

Dette er ikke rier, men lurer på om det kan bli det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ikke noe om hvor langt på vei du er. Har også sterke kynnere og legen mente at det var lite de kunne gjøre for meg på sykehuset,så lenge det bare var kynnere. Jeg var også så lite på vei (snart i uke 20) at babyen er ikke så tung og vil ikke presse på nedover enda. Kom jeg lengre og jeg følte at babyen presset på,så kunne jeg jo ta kontakt for å se om det begynte med åpning.

Er du urolig hadde jeg kontaktet noen,for å høre at det ikke er farlig,eller hvis det er det,så kan du få vite hva du må gjøre.

Håper du ble litt klok av dette svaret.

Skrevet

Det er ihvertfall bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, men vanskelig for noen andre å bedømme hvor vondt du har. Jeg hadde heller ringt enn å gå hjemme å bekymre meg. Lykke til!

Skrevet

Jeg er 33+4. Han er jo ikke så stor ennå og jeg hadde mye vondere med førstemann.

Tror jeg skal gjøre et ordentlig forsøk på å ta tiden nå så ringer jeg heller om jeg blir veldig usikker.

Merker at jeg ikke orker å ringe svigermor inn som barnevakt før det er helt hundre og søtti prosent nødvendig. Spesielt siden hun skal ha oss på middag i morgen. Da SKAL det være noe så hun ikke bruker middagen på å drite meg ut.

Skrevet

Da begynner jo babyen å bli litt stor da når du er i uke 33. Som jeg sa tidligere,er du bekymret bør du ta kontakt,ikke godt å være redd/nervøs. Du kan jo bare ta en telefon i første omgang å høre om de tror det er noe farlig og si hva du føler og tenker,så ser du hva de sier.

Skrevet

hvis det er så vondt att du ikke får sove kan du jo spørre om du kan komme inn å få noe å sove på,så får de sjekket evt. fremgang samtidig.

jeg hadde ikke kynnere når fødselen var i gang så vet ikke så mye om det,jeg hadde sterke mensmurringer nederst i magen

Skrevet

Ikke si sånn da... Er 33+ 6 idag og har hatt VONDE stikkinger og mens smerter fra ti tiden i går...Var to minutter mellomrom mellom de og...Men jeg gadd ikke bry meg,tenker igrunn at er det noe på gang går vel vannet....Hadde død vondt i ryggen igår.. Har det enda...

Skrevet

vannet trenger ikke gå selv om det er noe på gang. jeg kjenner bare ei som vannet gikk på. ellers startet det med rier også tar de vannet på sykehuset når man er godt i gang. vannet gikk ikke på meg. men rier pleier man vel å kjenne i magen og i ryggen? eller det er kanskje forskjellig det og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...