d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Guttungen på 3 år klaget veldig over magen på tirsdag. Vi dro på legevakten og de var usikrere på hva dette kunne være. Vi ble sendt ned på sykehuset. Men, der kunne de ikke stille diagnose… Vi var der hele nattet og vi kunne dra hjem igjen. Men, smertene har ikke gitt seg. Har nesten ikke sovet på 2 døgn nå… I kveld så har sambo og svigerfar reist ned igjen (på sykehuset) – det blir ikke bedre og almenntilstanden hans blir bare verre! - Og hva som skjer vet jeg ikke… Er kjempe redd for gutten min… 3 døgn med konstant smerte i magen… Dette blir en lang natt!! Da jeg sitter hjemme med de to minste...
NoDoubt Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Off da:-( Håper de finner fort ut av det og at han blir fort frisk. God bedring til gutten din:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Off og off:( Stakkar lille... IDet går mye magevondt og omangsyke nå, men er nok ikke det da... Tenkte bare å nevne det.. Masse god bedring til lille..
lenej :o) Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 huff da! det er så trist med syke barn, og når de ikke vet hva som feiler dem. man blir så utrolig hjelpesløs.. håper det vil bli bedre, både for han - og for dere. dette er ikke lett! *lykke til* :)
Vannmann35 Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Stakkars dere! Sender dere alle gode tanker med ønske om snarlig forbedring!
clarice_starling Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Håper de finner ut av det fort. Ei venninne av meg var på sjukehus for litt siden med minstemann, med noe som virket som magesyke først, og viste seg å være tarmslyng. Men han hadde visst kastet opp også. Fant det ikke ut før de åpnet han... er visst veldig smertefullt. Pass på at de ser etter alt... Da var det i så fall viktig med væske. (Skriver ikke dette for å skremme eller være "pessimist", men bare så dere kan passe på at de gjør alt de skal - noe de sikkert gjør...) Krysser alle fingre for at dette gir seg fort!!!!!!
*Rutletutt* Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Stakkars liten:o( Håper de finner ut av det raskt da, så de kan gjøre noe med det - god bedring til gutten din!
To tette + snart ei med flette Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Uff, ikke noe godt å sitte sånn og vente i uvisshet. Krysser fingrene for at de finner utav hva det feiler gutten din, og at han blir raskt bra igjen!!! *trøsteklem til urolige pappaen*
melkekua™ Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 Så ekkelt å ikke vite hva det er ( Ønsker gutten deres god bedring, håper de finner ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå