Gå til innhold

Vi har kapitulert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 1 1/2 år med en guttunge som står opp mellom 5 og 6 hver eneste dag, er det nå slutt! Har en på snart 4 mnd som holder oss våkne i tide og utide, så vi orker ikke så tidlige morninger mer!

Løsningen? Noe jeg egentlig hadde håpet på å slippe.... Dvd :/ I helgene!

Sånn er det med den saken! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

U go girl!

Her ble dvd/disney redninga etter at poden hadde stått opp kl 6 i to år (frem til han var 4). Nå kommer han inn til meg når han våkner, ligger og koser litt før han spør om å få stå opp. Så sover jeg en time eller to til. Herlig!

Skrevet

Åh, nei- grøss og gru!!!

Haha, nei vet du hva?? Det er opp til deg! :-)

Her i huset holdt vi igjen på tv og dvd så lenge som mulig men vi har også "kapitulert," om det er noe trøst.. :-)

Hun får lov å se Ole Brum på dvd både lørdag og søndag morgen.. Hun er 22 mnd.. Er jo ikke lenge om gangen, og tror ikke hun tar skade av det..

Alle finner sine egne løsninger..

Skrevet

Noen ganger skulle man tro det var barnemishandling å la barn se på tegnefilm.. De har jo lov å kose seg de også akkurat som oss voksne.

Skrevet

Hadde mine gutter vurdert å sittte stille og se på dvd om morgenen hadde det vært en drømmeløsning. De var ikke interessert i film/tv før det ble 3 år. Leke!!!!!!

Nå legger jeg meg bak dem på sofaen og så sover jeg mens de sitter der og ser Peter Pan eller Totoro. Helt topp og jeg får sove!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...