Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Isåfall hvor i Charlottenberg selges de? Tenkte vi skulle kjøpe trampoline nå snart, da vi endelig har fått oss hage, men må ha netting til trampolinen også.
Turid Laila Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Europris har. Jeg syns de fra Jump King er best da, men jeg vet bare om forhandleren på Høvik. Mulig det finnes andre leverandører av Jump King også, men jeg vet ikke hvilke i så fall.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 Har Jump King nettside? Europris hørtes ikke lovende ut, er ikke det slik jalla butikk da? Noe er vel bra der og en trampoline må jo være sikker.
Turid Laila Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Mamma har trampoline fra Europris, og hun har hatt den noen år, så sikker er den jo, nett får du til den og. Pappa har Jump King, den er større enn EP sin, og jeg syns den er bedre. Men den er dyrere også. Vet ikke om de har hjemmeside, men det er jo bare å google =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå