Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Har alltid hatt smerter i magen, spesielt høyre side, under graviditet. Men denne gangen er det enda verre. Våkner midt på natten av min egen gråt pga smertene i høyre side. Har spurt ved ultralyd, har visst en liten muskelknute, men de kan ikke forstå at den skulle gi meg så mye smerte. Har også en cyste på høyre eggstokk, men det var vist normalt og går bort av seg selv fikk jeg beskjed om (det var rester etter egget som ble befruktet(?)). SMertene er helt ute til høyre, foran hoften, så jeg tror ikke det er verken cyste eller muskelknuten sin feil. Regner med at det er strekksmerter, men jeg har disse også når jeg ikke er gravid, bare at under graviditeten blir det sinnsykt mye verre. Er det andre som har noen som helst peiling på hva dette kan være, eller har opplevd det selv? Har bare en stilling å ligge i nå som magen begynner å bli stor. Det blir lange 4 måneder å bare ligge på venstre side...:-( Noen som vet noe som helst?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har ikke helt det samme og vet ikke hva det kan være med deg.... Men jeg har også smerter på høyre lår, det dovner bort og gir utrolig sviende og smertefulle smerter hvis jeg ligger på høyre side om natta. Hadde det ogås i første svangerksap, og har den dovne følelsen når jeg ikke er gravid også, men uten smerter. Jeg sover fremdeles på ryggen 21 uker nå, og venstre side...vet at jeg kommer til å slite nå fremover! Men nå skal jeg prøve naprapat, har time etter påske. Har fått det anbefalt og håper det hjelper. Kanskje det hadde vært noe for deg også?? ønsker det lykke til og håper dette vil gi seg:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har også utrolig vondt til tider på høyre side av magen og ut mot hoften og bak i kross ryggen, men når smertene kommer som i rier så er det magen som har smertene. Jeg har operert 5 ganger pga endometriose i mitt liv og jeg tror det er alle sammen voksningene som jeg har pga av alle de operasjonene osv som gjør dette. Jeg kjenner det også som dovne smerter etterpå anfallene ned i høyre rompeball og nedover låret. skikkelig vondt når de smertene kommer og jeg har ikke mulighet til å stå eller gå, så føler meg utrolig handicapet, med å ha det slik. Gynekologen min hadde ingen råd, annet en paralgin om det blir for ille, men hos meg så varer anfallene i 15-30 og det er det det tar til tablettene begynner å virke , så jeg ligger å hyler til det går over. For meg så vet jeg det er fordi at livmoren vokser og strekker seg men det kjennes ut som noen stikker en kniv inn i meg, og det er utrolige smerter. Kan være det er eggstokken din som ligger i klem, den er veldig følsom, tenker kanskje at det er den hos meg også, men de vet ikke. Jeg lurer også på hvor lenge jeg skal ha dette, er i uke 19 nå og har hatt det slik i 2 uker. lykke til, du er iallfall ikke alene om det er noe trøst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå