Gjest Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 begynner min 4pp nå.Noen sier man bør ha sex hver dag hele mnd.Andre sier annenhver dag slik at svømmerne blir bedre....men har man sex hver dag må man jo treffe el?
Lova Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Vi hadde sex hver dag da vi prøvde.Den satt på 2 pp:).
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 hehe.vi har ikke hatt det de mnd vi ahr prøv.egentli kun i de periodene vi trodde var de rette dagene.Men denne mnd blir det hver dag:)
Klar Som Et Egg Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 det holder med annenhver dag sies det, dersom mannen ikke har dårlige svømmere.. det kan fort bli litt stress og en kan miste hyggen rundt det, dersom en skal hoppe til sengs hver kveld, selv om en ikke har lyst! vi har prøvd å ha det hver dag i en lang periode midt i syklusen (for å garantert treffe el), og annenhver dag, og litt sporadisk.. men ingenting har fungert ennå! det gjelder bare å føle seg frem til det som er riktig for dere :-)
glød Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Hvis sædkvaliteten er normal (og man i første omgang går ut ifra det) er det nok ikke nødvendig med sex mer enn hver 3. eller hver 4. dag, siden sædcellene tross alt kan leve opp til en uke (har jeg nettopp lest, trodde det vanlige var 3-4 dager..). Hvis man kan få sjekket sædkvaliteten (hos fastlegen?) ville jo det hjelpe... Høres litt "stress" ut med sex hver dag
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Jeg bruker CB sin fertilitetsmonitor, og da har vi sex ca. annenhver dag når jeg får høy og max fertilitet. Ellers har vi sex når vi føler for det;)
Cillepille Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Den mnd jeg ble gravid sist, var da vi hadde minst sex det er litt vittig da. Tror vi hadde en eller to ganger på hele mnd, hehe.
snartmammaigjen-? Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Det er absolutt ikke nødvendig å ha sex hver dag, tror heller det er hemmende, for kroppen merker jo at du stresser veldig da.. Sædcellene lever opptil 6 døgn, så det sier seg selv at hver dag er i det meste laget. Forrige gang jeg ble gravid, hadde vi sex kun en dag, men det var for å prøve å lage jente da.. Og det funket.....
¤mamma¤ Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Begge gangene jeg ble gravid hadde vi sex stort sett hver dag i 9 dager. Skikkelig mekanisk vil-bli-gravid-sex, og ikke mye avslappet romantisk sex her i gården!! Og verre er det nå, når jeg vil bli gravid etter MA for to uker siden... Jeg vet ikke helt hvor mye det påvirker negativt med "stresset-sex"...hos oss har det ikke vært negativt mht å bli gravid, men veldig negativt mht forholdet vårt,- så jeg anbefaler det ikke.
Lille jente Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Vi har vært hos spesialist. Og hun sa vi skulle ha sex hver dag rundt EL.
kaos83 Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Vi har sex et par ganger for dagen, men ikke bare fordi vi skal lage barn da:) #knis#
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå