Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Det tar jo så stor plass, hjelp...... Fikk ny komode...i den skulle jeg ha sengtøy +, men det ble jo bare sengtøy. Jag har tom gitt sengtøy til fretex. Noen gode ide`er/tips?
Gjest mphs Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Har det i klesskapet inne på det som skal bli det nye babyrommet etter hvert. Hun trenger ikke to store skap uansett.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Har to skuffer i sånn kurvsystm. Det er jo måte på hvor mye sengetøy en trenger, da. Vi har dobbeldyne og tre sett til det, to sett til gutten vår sin seng og to sett til mini i magen.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 jeg har d øverst i klesskapet vårt ..funker bra d hehe
It's all about me Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Nå har vi det i klesskapet til lillegutt, det er jo altfor stort til han. Men når vi får kjøpt den nye senga våres skal det ligge i en tett skuff som er integrert under den.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Vi oppbevarer det i en kommode på soverommet, det går sånn halvveis fint nå som vi bare er to. Vi har 2 sett (putetrekk, dobbeldynetrekk og laken), i tillegg til at vi har 1 sett i et skap i gangen i tilfelle vi får behov for å bytte før det forrige rekker å bli vasket. Jeg har erfaring med at etterhvert som en endrer stil osv inne på soverommet, blir de gamle "utdaterte" trekkene liggende og ta opp plass i skuffer og skap. En trenger ikke mer enn max 3 trekk til senga deres, pluss nok trekk til evt gjestesenger. Jeg er ikke fan av dette forbrukssamfunnet som bruker og kaster, men du er ikke mer miljøvennlig av å la være å kaste noe du aldri kommer til å bruke igjen. :-)
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2008 Det er sant som flere skriver, hvor mange trekk trenger vi liksom.....Men jeg er ikke så flink å kaste eller gi bort i tilfelle...... Jeg har gitt noe vekk da. Men vi har dobbelt dyne nå, så må vi ha trekk til enkel dynene også, itilfelle gjester, eller at vi vil bytte tilbake/skal på hytte turer. Så har vi 2 barn som må ha trekk til sine senger, og nå nr 3 på vei....yes det blir litt- og tar utrolig med plass! Vi finner nok en løsning, om vi faktisk så må ha en hel komode med trekk så får det bli så.....
simba>>>3gutter Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Akkurat nå har jeg det inne i skapet til lillegutt, man etterhvert som vi blir ferdig med vaskerommet og bodene. Skal vi ha det inne i klesboden. Har to boder innefor vaskerommet, vi skal lage masse hyller i begge bodene. En skal være en kledsbod og en skal være "rotebod" med plass til alt muli man bleier å ha i en bod Tror jeg har tre sett til senga vår og tre ekstra sengetrekk til gjester også noe til baby og barnedynene.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Akkurat nå har jeg det i et svæært klesskap men skal rydde bort litt når jeg bare orker og legge det i en komode, for tar så utrolig mye plass og vi bruker jo ikke så mye uansett, skal legge bort slik at vi har en 3-4 til hver seng for vi vasker jo senge klærne med engang det blir skifta på senga..
skatten kom i mai :) Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 vi har det i skuffene under senga.. har to store skuffer under den.. de er gull verdt!! har ikke så mye skap plass ellers i huset..
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Mannen min bygde en liten slags kistebenk som vi har på badet. Vi har hvitt paneltak på badet, og ellers hvite og svarte fliser. Så bygde han en hvit panelbenk, med et polstret svart lokk på. Vår benk er ganske stor, så der har vi både sengetøy, bleier og litt diverse som tar litt plass. I tillegg har vi fått en ekstra sitteplass eller to på badet. Vi har skråtak, så vi hadde litt ubenyttet plass der vi ikke kunne ha noe annet. Da passet det godt med en sånn benk.
Phantom´ Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Fyller et helt skap i kjelleren. Praktisk plassert rett utenfor vaskerommet. Har nok litt i overkant mange sett... Men har 2 hytter, og da må vi ha med sengetøy til 5 hver gang vi rykker ut dit, så vi trenger i grunnen mye sengetøy...
Zikosu og William Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90055837 Jeg har det i en slik en...Den er for tiden plassert ved fotenden av senga...Tidligere har jeg brukt den som både bord og sittebenk,men nå har den altså funksjonen som oppbevaring av sengetøy og til å legge ifra meg klærne på når jeg legger meg...Ypperlig sak... Jeg har ekstra puter og dyner oppi der også jeg da,også har jeg ganske mye sengetøy...Er kanskje litt for glad i å kjøpe sånt på salg,også bytter jeg stil ofte,det i tillegg til alt man får i julegave fra tanter,onkler og besteforeldre da så blir det fort en del... :S
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. mars 2008 Så lurt, der gav du meg en ide`:-)
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. mars 2008 Får du plass til alt det oppi der? kanskje jeg skal ta meg en tur på ikea, liker meg der:-)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 21. mars 2008 #16 Skrevet 21. mars 2008 Kjøp deg en sånn en. Genialt! http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=9433&productId=176799&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dvakuum%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1
Zikosu og William Skrevet 21. mars 2008 #17 Skrevet 21. mars 2008 er snakk om de tynneste dynene og billigste putene hos ikea da,men det er utrolig god plass i den saken der...skal kjøpe hengsler og sånt til den da,litt lei av at jeg må løfte bort lokket når jeg skal noe nedi der... den greia som er foreslått på ellos hadde jo funket fint ved siden av,men syns den var litt dyr...
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 21. mars 2008 #18 Skrevet 21. mars 2008 vi har det i sengeskuffer (Dilling fra Ikea) under sengen vår. Har 2 slike, og der er det plass til vårt sengetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå