Gå til innhold

Hvorfor sier man brun i sammenheng med lekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan overhode ikke fatte sammenhengen og ta gjerne en titt på kvinner over 40 som har solet seg mye. Jadda...lækkert eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi brunt er lekkert.

Det finnes grader av dette også da.

Men klart, men ser jo lekrere ut om man har litt farge enn om man ser aidssyk ut.

Skrevet

Se på filmstjernene...alltid bleke. Holder seg godt gjør de også. Soling og brunfarge er et skandinavisk fenomen. Og muligens australsk.

Skrevet

Er filmstjernene altid bleike? Syns de ofte har god farge jeg.

Og amerikanerene soler seg da mye de og.

Skrevet

Beholder orginallakken jeg... HATER å sole meg, er jo gørrkjedelig... :P Hehe ;)

Skrevet

Høh? Det finnes flere filmstjerner en Niole kidman, bare til opplysning.

Skrevet

ok. Nesten alltid da:)

Skrevet

Selvfølgelig er det kjedelig. Og bortkastet tid. 4 av 5 rynker kommer av soling og solarium og spraytan gir stygg farge.

Skrevet

Og Nicole Kidman ser sjuk ut? Særlig.

Skrevet

Brunt er fint, sånn er det bare....

For øvrig synes jeg det er deilig å ligge i solen når det er fint vær... Ikke kan jeg noe for at jeg blir brun veldig fort - og har en veldig mørk hudfarge i seg selv.

Da kan jeg ikke være mye lækker - jaja, jeg synes ikke det er så dumt selv, men:p

Skrevet

Nicole er utrolig pen. Men hun har hud som ser bra ut bleik (og som sikkert ser griserosa ut når den soles). Jeg ser gusten og syk ut når jeg er bleik (som jeg som oftest er) Og fresh ut når jeg får litt sol på kroppen;)

Skrevet

Nå må du huske på at jeg er over dobbelt så gammel som deg. Brunt er definitivt ikke alltid fint hvis du har kastet bort ferier siden du var tenåring på å bli brun. Brigitte Bardot som et eksempel. Så bare pass deg...og bruk høy faktor.

Skrevet

Synes rynker er fint jeg. Skal vise at man har levd litt. Men er enig i at soling er gørr. Beste er og ta en dag på fjellet, da får man knall farge som varer lenge;)

Skrevet

Vel. Blir brun som en nøtt...hvis jeg vil og var gal etter å sole meg da jeg var yngre. men man lærer av sine feil:)

Skrevet

Nei,nei For guds skyld. Har du sett noe så rynkefritt noen gang. Sjeldent...

Skrevet

Hun har vært veldig pen i sin tid... Og videreført den skjønnheten - så om hun er rynkete selv nå har hun da andre å speile seg i... Tror neppe det er livets undergang. Det er jo diverse andre årsaker enn for mye soling (hvis du mener så) som har ført til at hun ser ut som hun ser ut idag.

Skrevet

Hun var veldig pen, ja. Alle vet at soling gir rynker, mer på noen litt avhengig av arv, selvfølgelig.

Skrevet

Vel...jeg er nærmest likblek..og synes jeg kler å ha litt farge heller....så det blir å smøre seg og få sol på kroppen senere.,.

Skrevet

Bridgitte Bardot ble brukt som skrekkeksempel for meg ang røyking og sminking på 80 tallet. Hun var skrukkete som en rosin allerede da..

Og jeg er helt enig med prekæs. Solbrun og lekker var fryktelig poppis på 80 tallet, og for meg er det ingen sammenheng.

De ferreste er pene etter årevis med soling..

Skrevet

Pale is the new tan! Kunne ikke falle meg inn å sole meg uten masse faktor i ansiktet. Kan godt bli litt naturlig brun men ikke ligge på en solseng for å stekes. Grøss. Og ja, jeg tror erfaring kommer med alderen. Det er ikke noe lekker å ha bryst som ser ut som lær i en alder av 40 år som enkelte sol-nek får. Rynkelepper og sol-flekker i tillegg. Lekkert. Nej, takke meg til å være blek gitt.

ps: jeg blir spanjol-brun om jeg soler meg så pigmenter har jeg nok av...

Skrevet

Enig med Stinky! Finnes det noe penere enn porselenhud? Se på Marcia Cross for eksempel...Jeg blir fort brun, men soler meg sjelden.

Skrevet

"Bleike" filmstjerner: Marcia Cross, Nicole Kidman, Drew Barrymore, Kelly Osborne (ikke filmstjerne akkurat), Katie Holmes, Cate Blanchett, Liv Tyler, Kate Perry (ikke filmstjerne hun heller,men...).....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...