Gå til innhold

Tror den der Efedrin hostesafta gjør M veldig trøtt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ett innlegg om denne hostesafta da han fikk den,for noen dager siden..Har ikke merka han har blitt hyper,heller tvert imot..

Klokka 5 idag var han heeelt skutt,han sovna på fanget mitt,og det har ikke skjedd siden han var nyfødt..

Er nesten så jeg ble bekymra..Så jeg måtte bare legge han klokka 18.00..Noen som også får trøtte unger av den?

Eller blir de bare hypre..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min Eldste ble også sløv av den og det var nesten ikke så legen trodde på meg, men jeg mener det står jo på pakningen at mange reagerer også med sløvhet. Så kom dagen da jeg selv måtte ha slik Efedrin (det er ikke hostesaft i å for seg, det er medisin til brinkiene, den utvider bronkiene så det blir lettere å puste), men jo så kom den dagen jeg måtte selv ha Efedrin og jeg ble så sløv og rar av den, brukte den par dager bare, så jeg kutta den ut, var ikke no deilig akkurat å bli slik.

Skrevet

huff..stakkars liten...slutter nok snart med den ja..

Skrevet

Mine ble heller ikke hypre, men slappe og kastet opp av den!

Skrevet

huff da...=(

Skrevet

Eldste blir totalt hyper av Efedrin

Minsta blir sløv

Skrevet

Tror det er litt morfin/morfinlignende preparat i denne. Så hvis han blir sløv/trøtt hadde jeg passet litt på mengden han får.. Ikke gi han for mye. Kan påvirke pusten. Ingen grunn til hysteri, men som sykepleier TROR jeg dette. Men som sagt jeg er ikke helt sikker. Kanskje jeg blander med en annen sort. Blir du usikker bekymret ring legen/legevakt.:))

Skrevet

Det er helt normalt at de blir trøtte av efidrin. Hva med å bare gi efidrin på kvelden før han likevel skal sove? Det gjorde vi med småtten da han var syk nå for noen dager siden, nå er han frisk igjen:)

Skrevet

Min eldste også ble trøtt og sliteb av Efedrin, helt normalt :)

Skrevet

Det er nok ikke morfin i Efedrin. Det er i Cosylan det er det. Men, det er sprit i den da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...