mamma.85 Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 jeg er 8 dager over termin i dag, skal på sykehuset på overtidskontroll på den 14. dagen jeg er på overtid. jeg regner med å bli satt i gang den dagen? er det noen med erfaringing? trodde ikke man skulle gå mer en 14 dager over jeg ..
vipsen*en av hver* Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 jeg skal på kontroll på lørdag.. dag 12 over termin.. er spent på hva som skjer da.. veldig sliten no..
Gemini77 Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Egentlig er man ikke på overtid før man er 14 dager OVER den ordinære terminen da det er vanlig å føde 14 dager -/+ terminen. Så medisinsk sett du ikke over tiden enda. Det blir vurdert om barnet har det bra, og har det det så ønsker de å vente. Så dagene har sånn sett ikke noe å si. De vil i det lengste ikke sette igang da det er best å komme i spontan fødsel både for mor og barn.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Jeg skal bli satt igang 12 dager over termin, da det er standard på det sykehuset jeg føder. Jordmor skrev OVERTID i journalen min, så det kalles jo det. Selv om det ikke er "ordentlig" overtid før 42+2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå