Mamma/Oda Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Endelig er påsken her- men selfølgelig begynner jeg å bli snufsete-tung i kroppen osv..så går det vel over på den lille....( Noen som har gode råd for å redde meg fra å bli syk:)
2 tette - med flette Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 solhatt Hjelper veldig på meg hvertfall..
Legekjærringa Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 c-vit. 1000mg i døgnet fordelt utover dagen kan hjelpe. Men er det slik at du har fått ett virus...ja så må det stå til da. Ikke sikkert det går over på babyen. Fikk tips fra HS om å dekke til munnen med munnbind og vaske hendene ofte (hvis babyen er veldig liten) Kommer forkjølelsen over natta så er det ingen vits. Husk at det er ikke alt du kan ta hvis du ammer, av medisiner eller naturprep.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 1 gram C vitamin har kupert endel forkjølelser hos meg. Håper du har det eller endel andre grønnsaker/frukt med c vitamener i som du kan få i deg. Jeg har tatt 1 gram alle de dagene jeg har kjent noe til forkjølelsen, oftest har det gått over i løpet av 3 dager. God bedring og god påske :o9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå