Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en del stikking nederst i magen noen dager nå, de kommer og går. Også kan jeg noen ganger få litt små mensmurringer.. Noen andre som har det samme? Har hørt at det bare er livmoren som vokser, men begynner jo å lure på om jeg er alene om dette her.. Førstegangsgravid og tolker ALLE symptomer.. hehe.. Jeg er ca 11 uker på vei og har sett hjerteaktivitet i uke 8 på tidlig ul, så alt ser bare bra ut. Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har hatt mye sånne stikk i magen. Førstegangs jeg også, så jeg også syns det var kjempeskummelt til å begynne med. Kommer og går hos meg også. Var mye helt i begynnelsen, så ble det nesen borte og de siste dagene har det kommet igjen. Er 10+5 idag... Har slått meg til ro med at det er normalt nå. Og uansett så får man ikke gjort noe fra eller til... Bare prøver å ta det med ro når kroppen "sier fra".

Du har jo vært så heldig og sett hjerteaktivitet også, så dette går nok fint :) Lykke til videre!

Skrevet

Hei :-)

Det er helt normalt med både stikninger og mensmurringer, det har jeg selv hatt siden uke 4 ;-) Bare kos deg med at du kjenner at livmoren strekker seg og vokser :-))

Selvfølgelig skulle du få sterke, vedvarende smerter må du gå til lege og få sjekket det ut :-)

Lykke til og god påske! :-)

Skrevet

Takk for gode svar begge to! Har jo hørt at det er vanlig og at det bare er for at det vokser der inne, men begynner å lure litt.. Idag har jeg ikke hatt så mye av det, pleier å komme litt mot kvelden egentlig!

Ja, vi får bare kose oss masse med påskefri og god mat!

Lykke til masse til dere begge!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...