Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff nå kommer TR igjen, går inn i 7pp nå, hva er galt??

har prøvd alt, denne pp brukte jeg tom denne fertilitetsmonitoren men hjalp det neida..

har eggløsning hver mnd, men gravid blir jeg ikke, såå utrolig irriterende er så redd for at min bedre halvdel skyter litt i blinde for å si det slik, jeg har jo en gutt på 5 år men med en annen mann..

livet er litt urett€ferdig for tiden alle blir jo liksom gravide nesten med en gang.

Men når kan jeg kreve utredning?? lei av å vente på noe som ikke kommer ;(......

furt furt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En må ikke gi opp! Det blir din tur også,men man må prøve å ha litt tolmodighet. Vet det er vanskelig, men blir man for opphengt i å bli gravid ,slapper man kanskje ikke helt av!

Jeg kan og grave meg ned og si at livet er urettferdig, for jeg har vært gravid 4 ganger, og mistet 3 av dem.Den siste mistet jeg just og hadde brukt et halvt år på å bli gravid, men endte i en MA. Men man må komme seg videre, og jeg vet at det blir min tur igjen:) Så hold ut!

Har du prøvd å vente med å gå på do etter sex, og kanskje ha bena høyt?

Ønsker deg lykke til med prøvingen og håper det klaffer for deg snart:)

klem fra meg.

Skrevet

Kjempe trist å høre at du sliter med å bli gravid, men prøv å holde motet oppe!!!! :-))

Her er noen råd som jeg vet har funket på mange av mine venninner som har brukt lang tid på å bli gravid:

Ta slimløsende hostesaft dagene før og under eggløsning slik at slimet i skjeden er glatt og fint og klar til å hjelpe sædcellene opp :-)

Få orgasme etter at han har sprutet i deg, eller evnt samtidig :-) Sammentrekningene hjelper sædcellene oppover :-))

Ikke ha tvangssex under el, hadde to venninner som tilslutt gav opp og ikke tenkte på når de hadde sex i syklusen og da satt spiren med engang! Kroppen blir stresset av alt fokuset på de få dagene i mnd man kan bli gravid :-/

Lykke til så mye!! Du ska se den sitter snart :-))

ps. visst du tror mannen din skyter med blankskudd er det ikke mye som skal til for å teste svømmerne hans! Snakk med legen din om det :-)

Skrevet

hei!

jeg har det akkurat som deg.jeg har ei jente sammen med en annen mann,og jeg og min nye kjæreste er nå i 8.pp.så jeg og begynner å bli redd for at han skyter i blinde.

vi har snakka om at han skal sjekke seg hvis det begynner å nærme seg et år med prøving.har prøvd i litt over et halvt år.

jeg stresser ikke så mye med det ennå,for det er jo vanlig at det kan ta ett år selv om man er frisk.så trøster meg litt med det.men jeg synes også det er vanskelig innimellom.og blir redd og frustrert over at det skal ta sånn tid.

du skal se begge vi to får det til snart!ønsker deg all mulig lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...