Smellkyss Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Var på do i sted og da jeg var ferdig med å tørke meg kom det ganske mye fargeløs gelè ut. Det må jo være slimproppen??
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Det er nok bare vanlig utflod, noe jeg hr hatt masse av i dette svangerskapet. Å ja jeg har til tider selv trodd det har vært slimporppen, men det er det nok ikke. Slimproppen er en ganske så seig sak å den er ikke blank heller så veldig, min har vært rimlig mye farge å som oftes er det blod i også, men akuratt det trenger det ikke.
2hærligegutter Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 ikke nødvendig vis. Jeg snakket med føden tidligere i dag og fikk beskjed at den kan være fargeløs. Jeg har ikke hatt noe fast, geleaktig, men i dag har jeg hatt rosa farge på "utfloden" og jeg har hatt mye utflod de siste dagene som har kommet i mengder et par ganger om dagen. Jordmor så at det var slimproppen.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Proppen kan være fargeløs. Men konsistensen er ikke til å ta feil av... den er seeeeig.
lilleluna7 Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Slimproppen kan være blank ja. Konfererte om akkurat dette med JM idag. Den skal være seig, og kan være blank/hvit.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Min var tjukk, seig og blank.. var en del som kom ut da jeg hadde vært på do. Det MÅTTE være slimproppen, og da jeg fortalte det til JM sa hun at det var mest sannsynlig:)
Smellkyss Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2008 Takk for svar! Er egentlig overbevist selv om at det var slimproppen. Det fortsetter å komme ut nå så går med bind. Er det vanlig at det skal fortsette å komme ut slim eller kan det være fostervann? Opplevde ikke dette med første mann...... Hilsen HI
nina__86 Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 sist svangerskap gikk min litt og litt. da var den helt blank men den siste delen av proppen var litt blod i, men trenger ikke å være det, kan være heltblank eller hvit
Hvitkløver2020 Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Den kan vere blank ja!! Min var det sist oxo...og nå gikk min her om dagen. oxo blank!! men ligner litt på sæd..hi hi=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå