Gå til innhold

Hva mener dere??? synspunkter om kake med bilde på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa i går til samboer at jeg kanskje kunne tenke meg og ha en kake med bilde av gullet til 1-årsdagen.

Samboer mente at dette var grotesk. Altså og skjære i stykker bilde av ungen sin for så og spise det, hehe....

Jeg må inrømme at jeg aldri har sett sånn på.

Mener nå at det er han som tenker litt sært.

Hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er faktisk litt enig med samboeren din, jeg!

Men å bruke bilde av favorittbamsen eller Postmann Pat eller noe annet som barnet liker godt er gjerne litt kult?

Skrevet

Synes det er fint med sånn kake. Tenker ikke slik som din samboer, han tenker nok litt sært ja! For å si det sånn, barnet deres er ikke den første som har hatt en slik bursdagskake....

Skrevet

Kake synes jeg er greit, men så en gang at man kunne få laget lys med bilde på. DET synes jeg er groteskt.

Skrevet

Du sa atter HÆ? Dummeste jeg har hørt.

Skrevet

Hadde det på dåpen til Nathalie.. ingen skjærte på ansiktet hennes, hehe.

Syns ikke det er grotesk, det ble en flott kake i hvertfall (selvom nesten ingen spiste av den.. :D )!

Skrevet

Sjefen min overrasket meg med kake med meg på på 30-årsdagen min. Synes det var kjempefint, jeg! :-)

Men folk spiste bare rundt bildet mitt, men litt av puppene ble borte da... ;-)

Fikk med meg resten av kaka hjem, men ingen der heller spiste bildet av meg. Klarte det lissom ikke.... Til slutt endte restene i søpla.

Skrevet

Men da lurer jeg på om det er mye vits i en kake som ingen vil skjære i/spise en hel del av?

Kanskje er jeg altfor grådig, men jeg synes kaker er til for å spises, jeg!

Skrevet

Hva er det dummeste du har hørt????

At jeg synes det er reit å ha det på en kake, eller at jeg synes det er groteskt å ha bilde av barnet sitt på et kubbelys?

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint og litt tøft med bilde på dåpdskaker o.l. men til 1-års-dag ville jeg nok heller gått for en bamse eller liknende. For kaker skal jo spises:o)

Skrevet

Vi hadde sånn kake på dåpsdagen, den var superfin.. Fikk masse skryt, men alle spiste rundt bilde da.. Hehe.. Ingen ville ødlegge det fine bilde lix. Men det ble spist opp til slutt da...

Skrevet

Jeg, våre venner og familie er enig med din samboer:) Har blitt diskutert en del, spesielt siden en av våre venner er konditor og misliker det sterkt. Men hver sin smak. Mange liker det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...