Psyche Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Sønnen min er tre år gammel, og har id et siste blitt veldig opphengt i å skulle kikke ned i BH`en min... Er det det at han begynner å skjønne at det er forskjell på menn og damer, gutter og jenter? Han har jo fått være med å skifte på yngstejenta, og sett meg på do/i dusjen o.l., så han vet jo at vi er forskjellig skapt.
*Lissi* Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Hehe! Slik er gutten min på to år også:-) Beste han vet når han skal kose, er å ligge med ene handa på puppene mine. Spørs hvordan det blir i september, når han blir storebror...
Psyche Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 Hehe..Men, det er ikke kosing med han her min..han ser på meg med et skikkelig rampegutt-blikk, også drar han ut utringninga mi og kikker nedi.Tror han er nysgjerrig..det kan være pga jeg ammer lillesøsteren hans.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Han er nok nysgjerrig siten du ammer lillesøsteren hans, sikkert veldig fascinerene for en to-åring det, at hun faktisk spiser og får maten sin derfra:-)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Hehe:)har en sønn på 3år e og,samme her i gården;) Er vel på en måte rart for dem å se to kuler der liksom,og hvorfor har ikke de det hehe:)de e jo så skjønne i den alderen:)
Psyche Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2008 Ja, det er en kjempeskjønn alder, altså. Han sier så mye rart, og lurer på alt mulig. Helt herlig!
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Ja hihi:)gutten min går og truer med å prompe på oss;)'skal e prompe på d' går han rundt og sier;) Så de er jo bare helt herlige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå