Gå til innhold

PUPPER!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er tre år gammel, og har id et siste blitt veldig opphengt i å skulle kikke ned i BH`en min...

Er det det at han begynner å skjønne at det er forskjell på menn og damer, gutter og jenter? Han har jo fått være med å skifte på yngstejenta, og sett meg på do/i dusjen o.l., så han vet jo at vi er forskjellig skapt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Slik er gutten min på to år også:-) Beste han vet når han skal kose, er å ligge med ene handa på puppene mine.

Spørs hvordan det blir i september, når han blir storebror...

Skrevet

Hehe..Men, det er ikke kosing med han her min..han ser på meg med et skikkelig rampegutt-blikk, også drar han ut utringninga mi og kikker nedi.Tror han er nysgjerrig..det kan være pga jeg ammer lillesøsteren hans.

Skrevet

Han er nok nysgjerrig siten du ammer lillesøsteren hans, sikkert veldig fascinerene for en to-åring det, at hun faktisk spiser og får maten sin derfra:-)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hehe:)har en sønn på 3år e og,samme her i gården;) Er vel på en måte rart for dem å se to kuler der liksom,og hvorfor har ikke de det hehe:)de e jo så skjønne i den alderen:):)

Skrevet

Ja, det er en kjempeskjønn alder, altså. Han sier så mye rart, og lurer på alt mulig. Helt herlig!

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja hihi:)gutten min går og truer med å prompe på oss;)'skal e prompe på d' går han rundt og sier;) Så de er jo bare helt herlige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...