SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Etter han fikk en av testene jeg hadde igjen fra jeg ble gravid. Og gjett hva , det lyste gravid:) Sååå koslig da:)
Trulte76 Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 husker et innlegg til her inne..mannen skulle ta en test bare for å se hvordan det funka likssom..han også var "gravid"
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2008 Hehe. Det lyste gravid på testen. altså han er "gravid" blir spennende å se om 9 mnd:) hehehehe
It's all about me Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Istedetfor å le hadde jeg sendt han til legen. dette kan være helt uskyldig, men menn skiller også ut HCG hvis de har testikkelkreft. Kan være greit å snakke med noen for å være sikker kanskje???
maya80 Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har ihvertfall hørt att det slår ut på eggløsningstesten. du får gratulere så mye da hehe
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Jeg syns ikke det er morsomt så lenge man leser at: Omkring 60% av kreftsvulstene i testiklene produserer spesielle proteiner som kan påvises i blodet. Det ene heter alfaføtoprotein (AFP), og det andre er koriogonadotropin (HCG). Påvisning av AFP eller HCG hos en yngre mann betyr nesten alltid at det foreligger testikkelkreft. Dog kan man ikke si motsatt at fravær av AFP eller HCG utelukker testikkelkreft, fordi 40% av dem med testikkelkreft ikke produserer disse stoffene. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2372
clarice_starling Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Samboeren min sier at folk som bruker anabole steroider også sprøyter seg med hcg... men hva er værst? Kreft eller at noen doper seg? Håper ikke det er noen av delene, men jeg ville sjekket det uansett!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå