Topmodel Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Min venninne har vært samboer med en mann , nå har hun flyttet fra fordi han sier at han har ikke noe følelse lenge og trenger pause. Han har to barn fra før og hun har et. Tror dere han har en annen dama?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Skjønner ikke poenget med at vi skal sitte her og gjette om han er utro eller ikke, blir litt for dumt.
littanonym Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Det kan jo hende, men kan jo også hende at han rett og slett sier sannheten, at han ike har noen følelser for henne lenger. Vanskelig å vite uten å vite mer om forholdet deres syntes jeg
It's all about me Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Selvfølgelig er han utro. Det er vel ikke fakstisk mulig å slutte å ha føleser for noen sånn helt av seg selv. Det har nok aldri skjedd før i historien. For et tullete spørsmål, kan umulig være seriøst ment.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Er du redd noen skal skjønne det er deg han bedriver hor med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå