Gjest Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 går i ett om dagen samt natten..prøver å drikke mye vann pga hadde litt gul urin, men er så lei av å springe på do 4 ganger i timen..når avtar det??
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Nå vet ikke jeg hvor mange uker du er på vei, men hos meg har det do-flyinga starta igjen nå den siste uka. Er i uke 26 nå. Fløy mye på do de første ukene og nå har det vel kanskje litt med at det er mindre plass inni der:)
69modell Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Etter 16 uker har do-besøka mine blitt betraktelig redusert. Nå er jeg bare oppe en gang om natten mot 4 tidligere. Regner med at det kommer tilbake når det nærmer seg slutten men deilig å slippe nå ihvertfall.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 er 12+5 , så det varer til uke 16????? uff så, tror det har blitt litt psykisk fordi jeg er oppe 7 ganger om natten men tisser veldig lite om gangen..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Har ikke vært så mye plaget med hyppige dobesøk. Men det var en periode for noen uker siden hvor jeg løp ofte på do om natten. Kunne stille klokka etter tissetrangen, hver 2.time var jeg oppe, noe som resulterte i svært lite sammenhengende søvn. Er 16+3 nå og de siste par ukene har det avtatt betraktelig. I dag våknet jeg tissatrengt, men hadde sovet i nesten 10 timer i strekk!!! Hurra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå