storebror og junibaby=) Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 tok en test for 2 uker siden ca.Riktignok 4 dager før IKM,men mensen kom som ventet og var "normal" ihvertfall slik den har vært de siste gangene.... men nå denne uke er det 3 dagen på rad jeg ha vært kvalm,veldig om morgenen,men også litt utover dagen,blir fort mett og. hatt litt diare så kan jo bare være omgansyken i en mild form? om jeg er gravid har den ihvertfall får kjørt seg,med rockering,alkohol og maling.... men tror ikke jeg er det,men lurer jo litt.Prøvd i 10 mnd så orker ikke håpe lenger liksom
storebror og junibaby=) Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. mars 2008 litt teit spm.egentlig da,men noen som har opplevd lignende?
Lykke X 4 Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Kan jo hende du er gravid Noen har jo mens den første tiden selvom de er gravide. Og er du gravid, så går nok det også bra (ikke den første babyen som har fått "kjørt seg" slik ). Ta en test da vel Eneste måten å finne det ut på...
~sjiraff~ Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Tror ikke jeg hadde skrudd opp forventningene så mye pga litt kvalme og hvertfall ikke så lenge den har kommet sammen med litt diare. Det er mange graviditets symptomer som er like andre synptomer. Lykke til videre med prøvingen, krysser fingrene for dere!! )
storebror og junibaby=) Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2008 får jo ikke tak i test føre på lørdag:( hadde ikke forundra meg da,ikke har klaffa før så har det vel det nå som brudekjolen er bestilt hehe neida,tror ikke jeg er det,men irriterende å gå å være så uvel hele tida....
storebror og junibaby=) Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2008 nei,skrur ikke opp forventningene, håper egentlig det ikke klaffer på et par mnd nå,ettersom kjolen er bestilt,men tør ikke å kutte ut prøvinga alikevel da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå