meg & to små vampyrer Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 min mann er livredd hver gang jeg har vondt et sted. Han mener man skal gå til legen hele tida og sitter og krysser av symptomer på en liste her nå... Men det er ikke så veldig vondt, klarte å gå en 30minutters tur, med bare et par pauser pga smerter. Er som litt hold nedi der på en måte. Hva tror dere? Var sånn i går også forresten. Jeg tenke å bare slappe av så lenge det ikke er mer vondt..
Sabina og gjengen Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Hvis det er sånn at det går over kan det jo være at du rett og slett har eggløsning? Eller at det er menssmerter om du venter mensen?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg er på dag 7 av syklusen min nå, dvs at jeg fremdeles har mensen. Så er nok ikke eggløsning såpass tidlig? Det ville jo vært på dag 6 og 7 da..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Ikke godt å vite hva det er da, men tviler på at det er noe farlig så lenge du ikke har veldig vondt. Unnskyld at jeg spør men hvordan er mannen din når han selv er syk da? Han virker litt nervøs.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2008 Når han selv er syk er han roen selv... Han har ikke bært meg bort til legen eller noe, så sååå nervøs er han vel ikke. Han bare sjekket symptomer på ting han ikke visste symptomene på fra før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå