Gå til innhold

Dere som har flydd over til USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var flyturen? Jeg må innrømme at jeg ikke er så glad i turbolens og ristinger, men har så veldig lyst til å dra dit engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke det jeg heller, men flyene er så store at du ikke kjenner det. Vi reiser dit ganske ofte.

Skrevet

Ganske ofte? Hehe... Det hørtes deilig ut. Hvor flyr dere fra og til da? Har du aldri opplevd noe skummelt? Jeg fløy innenlands forrige helg med turbolens, det flyet var ikke så stort men jeg synes det er ekkelt når det rister skikkelig.

Skrevet

De flyturene er så greie atte. Tror ikke du skal bekymre deg for så mye risting, er ikke akkurat småfly de bruker over havet. Det kjedeligste er å bytte fly og vente på flyplasser, ikke det å fly.

Skrevet

Noen flere som vil berolige meg eller?

Skrevet

Det er helt problemfritt=) Ingenting å bekymre seg for!

Skrevet

Jeg syns Oslo-Malaga som er 4 timer og 10 minutter virker lengre enn da vi fløy Paris-New York. Masse underholdning om bord og det går så flott atte.

Skrevet

De flyene er så store at du ikke kjenner noe. Dessuten er det bra med underholdningsmuligheter og hyppig mat & drikke, så det føles ikke så langt :)

Skrevet

Siste fyturen var helt ok, men vi kunne ikke lande pga sterk vind. Flyet landet i en helt annen stat, og jeg fikk gratis hotellovernatting,og fly neste dag.

Better safe than sorry =o)

Flykapteinen kunne fortelle at vi hadde begynt aa faa lite bensin i lufta,saa vi maatte lande fort.Saa da havnet jeg altsaa i Virginia isteden.

Men saanne ting hender meget sjeldent,da.

(han fortalte dette etter at vi var paa bakken,heldigvis)

Skrevet

Ok, sånt hender vel ikke så ofte håper jeg. Min lillesøster skal ta andre året på vgs i Arizona, så hadde vært kult å tatt med samboeren og lille og besøkt hun der. Vet ikke helt hvor i Arizona hun havner, men er det mulig å kjøre bil fra stort sett hele Arizona og opp til Las Vegas, eller er det for langt?

Skrevet

Jeg har flyskrekk til de grader - men jeg komme meg alltid igjennom det... :)

Sist jeg reiste til USA var det kraftig turbulens - hvert fall i følge alle andre - selv sov jeg igjennom alt, så det gikk jo fint....

Alle andre ganger jeg har flydd dit har det ikke vært noe turbulens overhodet. Men for all del - turbulensen kan man likesågodt oppleve Oslo-Paris for å si det sånn:)

Skrevet

Ja, fikk turbolens fra Bergen til Oslo forrige helg jeg så:) Men ville bare vite om "alle alltid " får turbolens når du flyr til USA.

Skrevet

Hehe, skjønner :) Vel, bare opplevd en gang ut av veeeldig mange ganger selv - så enten har jeg hatt særskilt flaks, eller så er det vanlig:) Har opplevd det mange ganger, men faktisk ikke til USA:

Skrevet

Fløy til New York med Air France. Her var det 3 måltider underveis, og tv på hvert enkelt stolsete, hvor man kunne velge mellom ulike filmer og tv-spill, eller følge med på flyruten/ kart. Flyturen gikk kjempefort, uten noe turbulens jeg kan huske, og var nesten litt ergelig da vi skulle lande da jeg var midt i et spennende spill...

Skrevet

Dette beroliger meg å lese om. Hvordan er flyene innenlands i USA da? Samboeren min sa at de var litt slitte inne etter hans erfaring hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...