vipsen*en av hver* Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Heisann.. Da var jeg kommet til dag 10 på overtid.. mer og mer fortvilt, har time om 2 dager.. Er redd de ikke hører på meg og mine ønsker for å bli sett i gang.. Er så sliten av å ha vondt men har hørt de ikke alltid tar hensyn til det.. hadde maserier i natt og det var slitsomt.. Når skal dere på kontroll....????
Cath2102 Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Hei! Skjønner deg veldig godt. Jeg er 8 dgr på overtid og skal på kontroll den 26. Føler det er en evighet til og synes uansett det er liten trøst i finne der, da de allerede har gitt meg beskjed om at de kommer IKKE til å sette meg igang umiddelbart. Har liksom mentalt forberedt meg til at nå skal babyen komme, og blir helt sliten av å gå å vente sånn.
vipsen*en av hver* Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 hvorfor har de sagt det da???? ja sliten av å vente. og ha vondt..
Cath2102 Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Jeg ringte sykehuset å spurte hva som skjer på en overtidskontroll. Fikk info om hva som ville foregå. Da JM jeg snakket med ikke nevnte noe om igangsettelse, spurte jeg, og fikk da svaret om at det kom det ikke til å bli ( hvis alt sto OK til med oss) Avslutningsvis mente hun at "mye kan jo skje i løpet av påsken". Høres sikkert litt sutrete ut nå, men synes ikke den kommentaren var så innmari oppløftende. Føler at det står bom fast her.
Tonje,kristine Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Her går vi 3 dagen på overtid her, så jeg skjønner godt dere sin frustrasjon når jeg er så frustrert allerede etter 3 dager:( Har prøvd alle mulige slags tips,men ingenting skjer. Jeg er førstegangs fødende,så kanskje det er ment at jeg skal gå i en evighet til:(
vipsen*en av hver* Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2008 Synst det er rart at de sa det.. hva om det ikke er bra med mor da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå