mamamamamamama Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Min er lyden av en iskald pepsi max boks som åpnes.. AHH! Og selvsagt ungenes trillende latter!
Skravlemamman Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Fuglene som kvitrer ute når våren kommer:-)
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 latteren til snuppa, og når hun sitter og "skravler" med seg selv. Hun er bare 7mnd da.
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Barnelatter og når havet bruser:)
Scorpiogi Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Det lille sukket som småen brukte å gjøre når han sovnet, første 6-7 mnd. Sluttet med det nå da..
temi & keli Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Skrikene jentene kom med rett etter de ble født )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 Utenom Daniels herlige latter, som ligger på topp og hans støyende stemme som bare bråker (joda, blir lei av den, men jeg vet å sette pris på den også.. ) Så må det være det å stå på Ullevål og synge sammen me Klanen. Og lyden av: Vålerenga har gått i ledelsen 2-0 og det er kun 2min igjen spille! Fotballfreak? ja! Endelig starter sesongen igjen:)
hilham Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 Endelig ei jente til som er fotballfreak.... Jeg og eldste skal på Ullevåll 20 april og se Vålerenga- Rosenborg.....Gleder oss sinnsykt..... Men den fineste lyden jeg vet må være barna mine sine latter og lynden av ørret som blir dratt opp fra elva en regnværs dag på fjellet ( og fresinga av ørreten på bålet etter på)
moo Skrevet 20. mars 2008 #12 Skrevet 20. mars 2008 Lyden av jenta mi som nynner nattasangen mens hun ammes om kvelden.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. mars 2008 #14 Skrevet 20. mars 2008 Fint å se flere fottballfans her, er ikke så altfor mange av de Skal også på Ullevål da, gleder meg
hilham Skrevet 20. mars 2008 #15 Skrevet 20. mars 2008 Tror den kampen kommer til å ta av.......Vi skal overnatte på hotell i Oslo bare sønnen min og jeg også får han endelig se Enga spille....( vi bor i Kristiansand og det blir ikke aktuelt å ta med meg på en Start kamp, er opprinnelig fra Oslo og far er ikke inrt i fotball hehe)
bibi5 Skrevet 20. mars 2008 #16 Skrevet 20. mars 2008 Lyden som kommer etter at du har kastet med fiskestang....den lille raslingen av tråd fra snella- etterfulgt av et stille-- plopp--- Elsker det..... :-)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 20. mars 2008 #17 Skrevet 20. mars 2008 Ungene når de ler, har skikkelig latterkrampa Eller når de sitter og leker for seg selv og snakker/synger storesøstra på 7 som leser bok for lillesøstra på 5 Koselyder som jentene lager når de sitter på fanget mitt og koser Når jeg koser mannen min på ryggen og han lager noen spes koselyder Mannen når vi har sex. Hahahaha.. han lager noen skikkelig lyder gitt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. mars 2008 #18 Skrevet 20. mars 2008 Hehe, ja:p *ære være* Hvor gammel er sønnen din da? Hadde med Daniel ifjor, det gikk greit. Men.. Man blir sliten av å ta med en 1.5åring på kamp. De siste 20min var ikke de beste, verken for han eller oss, hehe Men det gikk da greit. Hadde ikke barnebakt, så han måtte bli med. Men, jeg er uansett imponert over at han var så rolig til å ikke lage et helvetes leven når han var bare 1.5år Regner med din er litt eldre enn min..? Her er vi en fotballint familie, stefaren til D er fotballtrener også
hilham Skrevet 20. mars 2008 #19 Skrevet 20. mars 2008 Eldste min er 4,5 år...... Blir sittende på Cola tribunen vi da....ikke sammen med Klanen...... Kan tenke meg du hadde et styr ja....... Blir spennede å se hvordan dette går med min for han er ikke vant til å være oppe så lenge...hehe...også skal vi opp tidlig dagen etter for å reise hjem igjen.....hehe.....tror han kommer til å være sliten på bussturen hjem til sørlandet ja.....hehe......
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 20. mars 2008 #21 Skrevet 20. mars 2008 Latteren til sønnen vår på 3 1/2 år, veldig smittende latter som varmer enn langt inn i hjerterota. En annen lyd som er fin er når et barn blir ammet den lyden barnet gir fra seg da.
litakine og Theodor Skrevet 20. mars 2008 #22 Skrevet 20. mars 2008 Theodor når han koser seg med puppen Sovelydene han lager, de små, søte sukkene Deilig stillhet på fjellet
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. mars 2008 #23 Skrevet 20. mars 2008 De fleste strengeinstrumenter (stemt riktig og spilt av en som vet hva han eller hun gjør), spesielt harpe, cello og akkustisk gitar. Og så når snulla sier mamma!<3
Musemor med tre søte små Skrevet 20. mars 2008 #25 Skrevet 20. mars 2008 Guttungen som ligger i sengen sin og lavt prater med smukkene sine like før han vil opp om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå