Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Babyen min har i grunn aldri vært spesielt aktiv, men nå er den knapt aktiv lenger. Jordmoren min har sagt jeg skal kjenne liv minst 3 ganger per dag, men det er mange ganger jeg kan gå dager uten å kjenne noe... Og hvis jeg kjenner noe, så er det veldig svakt. Det er nesten svakere nå enn hva det var når jeg var 24uker på vei. Har fått beskjed om å drikke kaldtkaldt vann å kjenne etter, og hvis ikke det skjer noe da, så må jeg ringe... Har prøvd dette flere ganger uten at jeg har lykkes... Men jeg har ikke ringt, fordi.. vel.. jeg vil liksom ikke lage så altfor mye oppstyr... Er ikke i tvil om at babyen lever, men hva kan det ha seg at den er så lite aktiv? Og hvor normalt er det egentlig? Ingen andre enn meg har enda kjent bevegelse utenpå magen. helt flaut hele greia egentlig.. Barnefar blir jo litt oppgitt han også... Noen kloke ord? Er forresten i svangerskapsuke 30.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Syns du skal ta kontakt jeg..... Vet ikke så mye om dette, men på denne tiden skal du jo kjenne liv hver dag! Tror de begynner å begege seg mindre enn før på denne tiden pga mindre plass, men likevel.... Om du kommer til legen så lytter de på hjertet og sjekker at alt er i orden. På legekontoret her jeg bor er de hvertfall nøye med å ta dette alvorlig! Ta kontakt med legen!!!!!!
snupi'08*Födeklar* Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg ville ogsaa kontaktet legen! Best aa vaere paa den sikre siden.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Hjerterytmen har vært helt kjempe fin før og sånn da... Hmmm.. Skal på legen på tirsdag, så får vel ta det opp da... De er vel litt underbemanna nå i påska og sånn, men vi får se hvordan det utarter seg... HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 jeg er i uke 31 og kjenner mere liv nå, sparkene blir kraftigere og kraftigere, jeg ville som de andre sier tatt kontakt med legen, det kan jo selfølgelig være du har en veldig rolig baby:) lykketil:)
Tina&Christopher Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har det og som deg... er i uke 32 nå og de siste dagen har jeg nesten ikke kjent noe liv. Kjennte det mye bedre før, men har prøvd og spse søtt, drikke masse osv osv, men kjenner nesten ingenting, Var hos legen for to dager siden og hørte en normal hjerterytme, men føler at dette har skjedd etter det. Snakket med flere som sier jeg bare skal ta det me ro, men er ikke helt lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå