Gå til innhold

Skal jeg reise/ la være?? (hjelp...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Invitert hjem til en "gammel" venninne i dag. Skal være flere gamle klassekamerater osv der... De andre går på skole og reiser jorda rundt, mens jeg stort sett "bare" er mamma... Jeg har veldig vanskelig for å komme på ting å snakke om, og av og til føler jeg at jeg blir invitert av sympatiske grunner....

Jeg føler meg ikke komfortabel i sånne situasjoner... men nå er ikke jeg den som har flest venner heller for å si det sånn.....

Tingen er at jeg har ikke bil, og må isåfall overnatte, hadde jeg kunne reist hjem når jeg ville hadde jeg uansett tatt en liten tur i alle fall...

Jeg kommer meg sjelden ut, og BURDE reise, men har overhodet IKKE lyst.....

Hva gjør jeg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du drar:-)

Hadde alle blitt invitert utenom deg, hadde du nok følt det litt sårt.

Uansett om det er av sympatiske grunner som du sier, så er du jo faktisk blitt invitert:-)

Du burde reise sier du, da reiser du:-)

Skrevet

Kan du ikke komme deg hjem på noen annen måte da? Sitte på med noen av de andre kanskje? Føler med deg, det er virkelig ikke lett, men hadde jeg ikke hatt noe lyst tror jeg ikke jeg hadde dratt heller. Man skal ikke tvinge seg igjennom ting som burde vært koselige. Synes jeg da.

Skrevet

De skal drikke, så tror ikke noen av de kjører... og uansett er de som skal samme veien noen av de det er absolutt vanskeligst å prate med...

også en grunn til at jeg ikke har så lyst, jeg har ikke handla inn noe alkohol og butikker er stengt/ selger ikke alkohol i dag...

Ingen flere som vil si hva de ville gjort..??

Skrevet

Hvis jeg overhodet ikke har lyst til noe, så gjør jeg det ikke.

Livet er for kort til å bruke på mennesker jeg ikke har noe til felles med eller ikke trives sammen med.

Skrevet

Typisk. Tenk litt mindre du:) Er vel ingen som gidder invitere gamle venninner av sympatiske grunner. Kom deg på fest, det blir sikkert artig og ta taxi hjem. Dette går fint:)

Skrevet

her sier jeg meg enig med alienbud.

Ikke dra hvis du ikke vil,og at du evt bare reiser for at du føler du må.

Bli hjemme og kos deg:o)

Skrevet

Du drar og istedet for å fortelle noe selv så er du flink til å stille spørsmål. Ble mor 5-6 år før mine venner vurderte å få barn, og følte meg nok av og til litt utenfor. Tror kanskje at det var jeg som følte meg mest uinteressant, men ble jeg usikker "intervjuet" jeg folk. Alle elsker å fortelle om reiser de har gjort. Kanskje blir det noen spørsmål tilbake også?

Skrevet

Æsj.... fant noen som kunne hente meg, så jeg reiste.... Var helt forferdelig............... skulle hørt på flertallet av dere.... er det noe jeg ikke kan så er det "talekunst"..... men nå er jeg endelig HJEMME og gleder meg såå til å sove i min egen seng!!!

Nattinatt!

*løper å legger seg:)*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...