Gå til innhold

Starter med sprayen i morra,farlig å drikke alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har selfølgelig lovt å være med ut i helga.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det start i morra alt?? Jammen kommer vi likt ut denne gangen...jeg starter sprøyter om ca 2 uker... håper det vil klaffe for oss nå!

Ang alkohol...jeg har ikke vært helt avholds på noen av forsøkene (kanskje derfor jeg aldri lykkes!!?) Nei seriøst...jeg tror ikke alkohol under spray har kjempestor betydning, ville være mer forsiktig under sprøytene. Men samtidig vet man aldri. jeg vet at mange her inne holder seg helt borte fra alk under hele forsøket. Det er jo ikke så¨stort offer egentlig....

Jeg ville ikke tatt den heeelt ut om jeg var deg, men kos deg med et par glass du:-)

Stor lykkeklem til deg!

Skrevet

Alkohol gjør ingnting! Da jeg hadde tatt ut egg spurte jeg på sykehuset om jeg kunne ta meg et glass vin for å feire at jeg var ferdig med det værste... En av overlegene på Riksen sa at jeg fint kunne drikke alkohol! Bare ikke etter at egget var satt inn! Så du kan fint da drikke og kose deg under både spray-tiden, sprøyte-tiden og før innsett!

Kos deg! :-D

Skrevet

Heei!

kjekt å høre fra deg,så bra at vi kommer likt ut!! ganske utrolig egentlig.Ja endelig er vi i gang vettu,syns tida har gått seint jeg!

Det er nå vi skal bli GRAVIDE ....det får være NOK uflaks på oss heretter.

Var litt usikker på det med alkoholen altså,får ta det rolig men kjenner meg selv litt for godt,blir ikke bare med 2 glass liksom! det ordner seg vel.

Gjør på i påska da? ferdig med kjøkkenet? vi slapper av hjemme.er bare så utrolig deilig å ha fri. Eller vi har nå ikke helt fri,kjøpt oss steamdusj m/boblekar så oddn driver og monterer det.I tillegg skal vi ha spotter,han reiv hele taket i går så det ser ikke ut i måneskinn menmen vi får tåle det så lenge. Dusjen kjøpte vi inne på netthandelen.no for 8400 uten frakt. Var billig altså,de pleier å være dobbelt så dyre tror jeg,vi må nå unne oss litt luxus:o) jada så det var siste nytt her i huset,blir jo gøy å prøve vettu:-)

Stor lykkeklem tilbake

Skrevet

til Pike 26 & ♥Nikko♥

Takk for svar,det var betryggende å høre:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...