KaMa Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 ..er vel imange tilfeller kjipe fordi mennene ikke håndterer situasjoner på en avklart og grei måte? Altså, jeg har en mann i nær omgangskrets som aldri har vært noe særlig god på å avslutte forhold, være i forhold og gi sine ekser en klar avslutning. Jeg har også møtt mange av denne personens kjærester opp gjennom tiden, og de aktuelle kjærestene har alltid endt opp med å konkludere med at hans ekser er psykodamer som oppfører seg totalt urimlig, innpåslitent osv. Som en som har stått på utsiden har jeg vært vitne til at kvinnene ikke er verre enn noen andre, men hans håndtering av forhold har fått frem det verste i dem. Men det er kanskje mye lettere å legge en eks for hat fremfor å se at ens nåværende mann ikke har oppført seg plettfritt?
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Tror ofte menn velger en feig måte å avslutte forhold på. Min egen mann er ikke noe bedre enn andre, og kanskje er jenter sånn også. Min manns kjæreste fra vgs har kontakt med han og oss fortsatt, når vi er i hans hjemby. Hun idealiserer forholdet mellom dem noe voldsomt, og det blir litt komisk for oss andre som kjenner til historien. Da han begynte å studere slo han opp pga. avstand og alder. Sannheten er en helt annen. Han fant seg en ny dame, eller flere, og ville vere en fri frank på 18 år. Han ville ikke såre henne, og fortalte en hvit løgn om at de var for ung til å binde seg men hadde de vært eldre hadde de sikkert giftet seg osv. For henne er han den perfekte mannen, og hun liker å snakke om deres fantastiske forhold osv. Blir sinna på mannen min, men det er jo så lenge siden og han kan jo ikke såre henne nå. Lang historie fra min side, men jeg har så mange kompiser som ikke bryter skikkelig. Vi andre tror den masete eksdama er heeelt på tur, men når en får andre siden av bruddet er det mer grumsete. Du har nok mye rett.
prekæs Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Tror faktisk du er inne på noe. Mer er ikke å si om den saken..herfra i hvertfall:)
KaMa Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2008 Jeg må ærlig innrømme at jeg hører på historier om "fæle" ekser med ganske mye forbehold. Og i mange tilfeller gjør jeg meg heller opp en mening om mannen og evt den nye damen..
prekæs Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Du og? Har vel hørt noen "skrekkhistorier" om jenter som jeg ikke får til å stemme helt. Men det er rart det der..er ikke måte på hvor mange klemmer som blir sendt til den nye partneren..og ikke minst den stakkars mannen/partneren hennes... som synes det er stas å legge ut om at "min x gir ikke slipp på meg". Jaja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå