Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har så lyst å prøve pitabrød til middag/kveldskos... Men hva i allverden fyller dere det med?
celodi Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Vi bruker for det meste kjøttdeig med salt og pepper,isbergsalat,tomat,agurk,paprika og mais..Litt dressing... godt
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Stekte kyllingfiletbiter med noe godt krydder, stekt squash og masse gode grønnsaker (salat, tomat, agurk, løk, avodado....). Hvitløksdressing eller annen dressing på toppen. God ide forresten, kanskje vi også skal ha det i dag
~Aurora~ Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Hva med kylling, svinekjøtt, oksekjøtt? Oliven, fetaost, tzatziki, salat osv...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Spørs helt på humøret;) Kjøttdeig Kyllingfilet Salatkylling Bacon Salat Rømme Ananas Agurk Ost Mais Osv, osv
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 De kan jo erstatte tortilla til taco. Kyllingsalat er godt i, eller alle former for salat. Vi bruker mye salat og hummus i (kikerter mos med sesampure i). Skjærer en pitabrød i trekanter og vender de i en blandring av olje og krydder (paprika, litt chilli, spisskummin) er de ypperlig for dipp. Gutta fyller pitabrød med fiskekaker, råkost og yoghurtdressing. Det er vel ingen grenser for hva en kan putte i.
Fire småtroll Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Den store favoritten her i huset er enten svinekjøttdeig eller kyllingfilet i biter stekt med Fajita-krydder (du finner det i nærheten av tacoen i butikken). Også masse salat selvfølgelig, og revet ost, omtrent som til taco.
Niem og Patrick Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Stek kyllingfilet oppskjært i biter og litt bacon. Smør ene siden inne i pitabrøet med hvitløkssmør, og fyll det med kylling, bacon og topp med litt ost, Ha i litt salat og masse mais, og ha en god dressing til.. Mmmm =)
Chiabatta Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 Salat, kjøttdeig, paprika, løk, mais, av og til agurk og tomat, ost og creme fraishe. Åååå nå fikk jeg lyst på pita! Nammmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2008 Oki.. Har kjøpt et glass med tandoori, så jeg tar kansje det glasset sammen med kyllingfilét og masse god salat. Siden jeg ikke har noen god dressing eller rømme/creme fresh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå