Alvepia *happy mum* Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 kan jeg spise røyka laks eller laks generelt under ett svangerskap????? Noen sier de en gang fikk anbefalt å ikke gjøre det..... Så jeg bli litt forvirret om jeg tørr å gjøre det eller ikke.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Dem er vel skeptiske til røyka laks, men ikke til kokt/stekt laks...Tror jeg.. Sjekke matprat.no?
Labambie Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Så lenge den er fersk,så er det bare å kose seg. Det er gravet laks man skal holde seg unna.
Trulte76 Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Det kan finnes listeria i røkt laks..men sise at er den helt fersk kan man spise det ( jeg jobber med det, og holder meg unna..siden jeg vet man kan finne listeria i produktene av og til..) Kokt og stekt laks kan du spise så mye du vil Er visst ferskvannsørret over en viss kilo man ikke skal spise så mye av..har jeg lest..men laks kan du trygt spise..sundt og godt
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 syns det har vært mye om laks i det siste jeg,att gravide bør holde seg unna det.nå har ikke jeg lest så nøye da,så jeg har holdt me unna all slags laks
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Her kan du lese generelt hva gravide bør holde seg unna http://matportalen.no/Emner/Gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå