*novemberbebbis* Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 er i uke 7 og ikke har mage i det HELE tatt selv om dere ligger på ryggen? Jeg er veldig tynn, og magen er innover...veldig innover..redd jeg ikke er gravid, selv om mensen har uteblitt og testen var positiv...
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Jeg er 6+6 i dag, og kan ikke se noe mage enda nei! Men jeg merker det strekker og drar inni der, så er ikke bekymret. Så lenge testen din var positiv tror jeg ikke det er grunn til å bekymre seg:) Har hørt mange si at magen kommer mye fortere andre gang man er gravid, men det har i alle fall ikke skjedd no her enda!
Lova Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Er annengangsgravid og i uke 7+2.Synes jeg kan ane en ørliten tendens til mage sånn på kvelden.Er slank fra før, og har ikke spist noe mer enn før, heller tvert imot.Har ikke vært fullt så aktiv de siste ukene som jeg pleier, så kanskje det er grunnen...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Jeg er tredjegangsfødende, i uke 9 og fødte nr 2 for 10 mnd siden. Jeg har ikke mage enda,hverken liggende eller stående. Syns ikke det er noe rart at det ikke vises enda... Det er ikke noe å være bekymret for syns jeg. Magen kommer da tidsnok!!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Jeg er 4 gangsfødende i uke 6, har ikke noe mage bare litt oppblåst.. Det er 19 mnd siden jeg fødte sist.. Magen kommer fort nok skal du se:-) trenger ikke å bekymre deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå